Boka nu, betala på plats
Priceline
FindHotel
ScandicHotels.com124 US$
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2020

Omdömet skrevs 3 juni 2019

Datum för vistelsen: maj 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2019

Omdömet skrevs 21 maj 2019

Redan när man kliver in i hissen får man spykänslor av heltckningsmattan som en gång i tden var enfärgad men som ser ut att vara milerad nu. Korridorerna lukar illa av gamla sunkiga helttckningmattor. Rummet är slitet och toletten är minimalistisk. Det finns egentigen ingenting som är bra med detta hotellet. Frågade om det fanns något renoverat rum eftersom det kändes ofräscht på mitt rum men personalen säger då att man påpekat detta för Scandic men inget händer. UNDVIK DETTA HOTELL. Kommer aldrig att sätta min fot här igen. Förstår inte hur jag ska kunna stanna här två nätter.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack JerryThengberg
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2019

Kjære gjest,
Vi takker for din tilbakemelding og beklager sterkt at vårt produkt ikke svarer til dine forventninger. Vi håper allikevel oppholdet totalt sett blir bra.

Omdömet skrevs 4 februari 2019 från mobil enhet

Äldre, fint hotell! Blev positivt överraskad & är mycket nöjd med min vistelse hos Scandic Holberg! Jag hade ett väldigt fint & rymligt rum, med skön säng & balkong. Enda minus var duschutrymmet, på gränsen till för litet, då duschväggarna endast gick att få upp ett par decimeter. Bra frukost med några veganska alternativ (kunde däremot gärna varit fler alternativ till yoghurt & pålägg). Trevlig & hjälpsam personal!
Trikkhållplats är precis utanför vilket gör det väldigt enkelt att ta sig till & från hotellet. Detta ger då såklart endel ljud ifrån sig men inget jag störde mig på. Även gångavstånd till det mesta centrala Oslo har att erbjuda & flera restauranger i närheten.

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack SDahls
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2019

Kjære gjest,
Takk for hyggelige kommentarer etter oppholdet hos oss. Vi setter pris på å lese om fint rom, god seng og trivelig personale. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 11 november 2018 från mobil enhet

Bodde här en helg och är nöjd med boendet! Nära till ett litet parkeringsgarage, bra frukost och sköna sängar. Centralt läge och jag tog mig överallt utan att vara beroende av kollektivtrafiken. Helt OK!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste ensam
Tack tobiasa34
Nils K, Daglig leder på Scandic Holberg, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018

Kjære gjest,
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å lese at oppholdet var bra, og at du spesielt likte våre senger, frokost og beliggenhet. Hjertelig velkommen tilbake til oss.