Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

Vi har bott på Grand Hotell, centralt beläget på Karl Johan mitt i Oslo. Härifrån är det nära till det mesta.

Detta är ett fantastiskt bra hotell med en lyxig och charmig framtoning. Rummen (vi bodde i ett rum av modell Superior) är vackra och välutrustade. På hotellet finns en bra bar, en restaurang (inte prövad) och ett café, där man kan äta en absolut magnifik frukost.

På hotellet finns ett välutrustat gym och på taket en ”roof-top-bar” med strålande utsikt över Oslo.

Personalen är genomgående mycket positiv och serviceinriktad.

Vi kommer gärna tillbaka.

Bodde här: juni 2018
Tack 5lenas
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel Oslo By Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2018

Hei Lena S,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.

Så utrolig gøy å lese at dere har hatt en fantastisk opplevelse hos oss.

Jeg vil dele dine kommentarer med mine kollegaer.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til Grand igjen snart.

Social Media Coordinator

Omdömet skrevs 29 maj 2018

Grand hotell är alltid Grand hotell. Jag har bott på detta hotell genom åren och blir aldrig besviken. Allt är korrekt och rätt. För att vara Norge är det lite stelt men jämfört med andra länder är det uppsluppet. Ett leende, ett skratt, allt funkar gott på detta ställe. Restaurangen är bra för lunch och middag. Frukost är i det närmaste perfekt.

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Peter O
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel Oslo By Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2018

Hei, Peter O.

Tusen takk for din tilbakemelding.

Så utrolig gøy å lese at du har hatt et fantastisk opphold hos oss.

Vi gleder oss til å ønske deg tilbake til Grand Hotel Oslo.

Omdömet skrevs 9 april 2018 från mobil enhet

Anrikt hotell centralt beläget på Karl-Johan. Vänlig, korrekt service och fantastiskt interiör. Sköna sängar. Underbar frukost med mängder av valmöjligheter. Spat är litet och perfekt för några avkopplande timmar. Väl värt ett besök!

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Mikael S
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel Oslo By Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 10 april 2018

Hei, Mikael.

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Social Media Coordinator

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Det var en lyxig upplevelse att bo på grand, bra service rakt igenom. Från det att dörrvakten öppnade dörren år mig tills jag checkade ut var det en känsla av lyx. Orsaken att jag valde detta hotell denna gången var att jag ville ha ett bra gym, och det hade dom verkligen! Inte alls ett tråkigt dåligt utrustat gym som det brukar vara utan här var det ett fullt utrustat gym med rack, bänkpress, legpress och massa andra maskiner och lösa vikter. Fick köra igenom hela mitt vanliga benpass utan att behöva ta bort någon övning. Sängarna och kuddarna på rummen var och dom väldigt bra. Det enda som var negativt var att det var väldigt halkigt att stå i badkaret och duscha och det fanns inte så väldigt många tv kanaler. Jag kommer att bo här igen.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Glenn N
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel Oslo By Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Hei, Glenn.

Så flott å lese at du har hatt et fantastisk opphold hos oss!

Det er slik det skal være!

Velkommen tilbake!

Mvh.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Tillbringade ett dygn med min dotter på detta underbara hotell. Fint rum, väldigt bra service redan vid incheckningen och uppmärksam personal i baren, i restaurangen och frukostmatsalen. Väldigt bra frukost. Trevligt spa med trevlig personal. Återvänder gärna nästa gång.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Madeleine A
omtk, Social Media Coordinator på Grand Hotel Oslo By Scandic, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hei, Madeleine.

Tusen takk for flott tilbakemelding!

Velkommen tilbake!

med vennlig hilsen