Omdömet skrevs 18 augusti 2018

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2018

Omdömet skrevs 2 augusti 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2018

Omdömet skrevs 16 april 2018

Oslo är en väldigt trevlig stad där vi varit flera gånger, dock har vi inte bott på detta hotell. Vi anländer tidigt, redan strax efter halv tio på förmiddagen, och har ingen förväntan på att få vårt rum, men vi vill gärna bli av med bilen. I receptionen tas vi emot på ett bra och vänligt sätt av Hannah, som berättar att mot en mindre kostnad kan vi uppgraderas till ett Business rum, för det finns ledigt. Vi accepterar erbjudandet och kan ta med vårt bagage till vårt rum beläget på 19:de våningen. Rummet är rymlig med ett relativt stort badrum. Utsikten är storslagen, säkert än bättre om rummet har utsikt ner mot vattnet. I rummet hittar vi även bland annat en minibar, espressomaskin, och ett kassaskåp. Sängen är kanske lite hård för vår smak men vi trivs bra med vårt rum. Ett besök i baren på våning 21, ger en än häftigare utsikt över staden. Hotellet ligger bra till för att upptäcka Oslo, nära till både slottet och paradgatan Karl Johan. Personalen är trevlig och tillmötesgående under hela vår vistelse. Ett litet minus dock, på kvällen hängde vi ut vår frukostbeställning enligt anvisning på dörren för vi ville ha frukost på sängen, och när morgonen kom så väntade vi att få frukosten levererad, men den kom inte. En titt på utsidan, ca 20 minuter efter beställd tidpunkt, så hänger beställningen fortfarande kvar. Efter ett samtal till receptionen så kom frukosten tillslut, den var riklig och god. Sammanfattningsvis ett trevligt hotell med fin service och ett bra läge.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack PEHA65
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo.
I greatly appreciate your feedback both positive and constructive as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience.

Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo.

Sincerely,

Andre Finstad
Front Office Manager
Radisson Blu Scandinavia Hotel

Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Helt ok hotell men kommer nog välja annat i framtiden eftersom det finns att välja i samma prisklass. Rummet jag bodde i var lite 90-tals känsla med björkinredning och badrummet hade sett sina bästa dagar. Normal frukost för 4-stjärnigt. Gatorna runt erbjudet inte mycket i matvägen, ytterligare en anledning att bo närmare centralstationen.

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack satukhader
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2018

Kjære satukhader

Tusen takk for at du tok deg tid å gi oss din ærlige tilbakemelding. Det var leit å høre at rommet ikke svarte til forventningene.
Jeg skal dele tilbakemeldingene dine med teamet og kan forsikre om at vi tar kommentarene til etterretning og vil gjøre forbedringer der dette er mulig.

Jeg håper vi får muligheten å ønske deg velkommen tilbake til oss neste gang du besøker Oslo.

Med Vennlig Hilsen

André Finstad
Front Office Manager

Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Ett av de viktigaste elementen för mig med hotellvistelsen är frukosten och det är den som ger det positivaste intrycket oxå från hotellet!
När vi bodde här pågick det stora renoveringar i ingångspartiet vilket gjorde ett sämre intryck i entrén tyvärr..
Vårt familjerum var bra storlek på dock känner jag att badrummet var i behov av en uppfräschning. Vårt rum var väldigt varmt men trots lägsta nivån på ac:n förblev det varmt. Lite konstigt på vintern kan man tycka.
I källaren fanns en mycket trevlig pool och bastu. Saknade badrockar på rummet då man behövde åka hiss i badkläder eller byta om där nere.
Träffade enbart trevlig tillmötesgående personal och ett extra plus till tjejen som tog mer och sa hej då vid frukosten!
Fantastisk utsikt över Oslo mot Holmenkollen hade vi från vårt rum.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Amandaosara
Andre F, Front Office Manager på Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Kjære Amandaosara,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi fokuserer hver dag på at hver eneste gjest skal føle seg sett og velkommen hos oss, og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes.
Vi skal dele dine kommentarer med alle våre flotte medarbeidere!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Vennlig hilsen

Andre Finstad