Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 17 juni 2017

Bra frukost o kvällsmat, trevliga rum, god service, nära placerat i byn med god tillgänglighet till shopping, restauranger o utflykter. Återkommer gärna. Trappsteg som kanske inte gör det så anpassat till funktionshindrade.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Lisbeth H
Guro Ø, General Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

Tusen takk for så hyggelig feedback, herlig å lese at du likte oppholdet og at vi kan glede oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,

Guro Øsmundset,
General Manager.

Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok men inte så mycket mer. Minimal minibar och inte tillåtet att ta med dricka från baren upp på rummet som det brukar vara. Hotellet ligger centralt och är lätt att hitta med sina tydliga skyltar. Baren är bra och har ett bra utbud. Jag bodde på rum 218 vilket var väldigt trångt och ingen utsikt alls. Ett problem i rum 218,vet inte hur det är i andra rum är ett lyx problem. Tvn går inte att vrida så man har en bra bild när man ligger i sängen. Kanalutbudet på tvn är förövrigt under all kritik, väldigt få kanaler och är inte i närheten av Scandic tex. Det finns ingen möjlighet att koppla telefon till tv något som verkar vara standard på de flesta andra hotell. Sängen var bra, frukosten var ok men inget speciellt som gjorde det lilla extra.

Datum för vistelsen: juni 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack GlennN773

Tusen takk for tilbakemeldingen din, her ser jeg at vi har flere ting vi kan ta tak i og jobbe med for å gjøre din opplevelse enda bedre neste gang du besøker oss.

Vi forstår godt at det er forvirrende at du ikke fikk lov å ta med alkohol fra Savoy Bar til rommet ditt. Dette skyldes at baren eies og drives av vår samarbeidspartner Restaurant Eik, og de har dessverre ikke skjenkebevilling på hotellet vårt. Derimot kan vi tilby øl og vin fra vår resepsjon, en fin løsning for de som ønsker litt ekstra godt å drikke på rommet.

Vi har mange forskjellige rom her på Savoy, så kom gjerne med dine ønsker vedrørende utsikt og størrelse ved neste reservasjon. Vi strekker oss langt for å imøtekomme våre gjesters ønsker!

Tusen takk igjen for din tilbakemelding, som gir oss muligheten til å bli enda bedre.

Med vennlig hilsen,

Guro Øsmundset,
General Manager.

Omdömet skrevs 23 mars 2017

Clarion Collection Savoy är ett centralt hotell men trevlig personal. Standarden på rummen är bra.
Kvällsmat är inkluderad i priset och den är enkel men god.
Parkering i Oslo är dyrt. Parkeringshus ligger ca 250m från hotellet och kostar ca 360 NOK per natt.
Tunnelbanestation ligger vid Nationalmuseum ca 5 min promenad från hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack jonask129
Savoy H, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Savoy, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2017

Hei og god morgen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi pris på.
Vår beliggenhet er unik og vårt personal vil alltid yte det lille ekstra.
Håper vi får ønsket dere velkommen tilbake neste gang dere er i Oslo.

Omdömet skrevs 12 december 2016

En perfekt helg i centrala Oslo med julmarknad runt hörnet!
Super trevlig personal och ett mysigt hotell!

Restaurangen är väldigt mysig och harmonisk att äta frukost där.
Jämnt flöde med gäster så man behöver aldrig känna att det blir för trångt.

Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack D8300YAadrianl
Omdömet skrevs 17 november 2016

Rummet helt ok rent, rum något kallt. Frukost bra. Kvällsmaten som erbjöds var usel och gav mig magproblem. Centralt läge nära kommunikationer , restauranger och sevärdheter. Snabb incheckning och utcheckning. Inte prisvärt.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Niklas E