Omdömet skrevs 24 juni 2018 från mobil enhet

Är lite kluven över om detta är ett bra eller mindre bra hotell. Läget är helt perfekt & priset aniningens i överkant för vad man får . Vid incheckningen möttes vi av en kille å tjej som verkligen var service minded, resten av helgen mest stroppig å små sur personal. Helt okej rum , saknade kylskåp på rummet och aktivitets / tips pärm som många hotell har. Nöjeslivet hördes väl in till rummet men de hör ju liksom till om en bor centralt. Vad som gör att vi ej bokar detta hotell igen är frukosten..BEDRÖVLIG .. små torra mini korvar, uppvärmda brända bacon smulor & nån ägg röra. 4 sorter s pålägg bröd, naturell yoghurt .å melon å gurka. Smaklöst , ofräscht och noll struktur. Högljutt och sur frukost personal. Ett gäng på 15 personer började möblera om borden & väsnas, la på plast på borden , egna bestick , tallrikar, plockade från frukosten å la i matlådor de hade med och hade även med påsar med egen mat iofs .

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Blomqvistarna
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Har bott flera gånger genom åren på detta hotell som ligger i centrum, men i lugna kvarter (efter att man städat upp runt kvarteren för ett antal år sedan). Perfekt om man ska gå på operan, eller om man önskar nära till centrum. Fin utsikt från taket. Bra mångsidig frukost. Bekväma sängar. Bra valuta för pengarna. Dock fick vi vänta onödigt länge för vårt rum senast utan att få besked om när det blev klart. Blev sittande i den något stökiga foajén med ett glas vin, vilket gav minuspoäng

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack PLeande
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Ett mycket prisvärt Hotell i direkt närhet till Centralstationen och Buss-centralen (4 min väg). Trevligt bemötande av personalen både i receptionen och i frukostmatsalen. hotellrummet var sparsamt och enkelt inrett precis det man behöver när man endast ska övernatta. Frukostens utbud var något utöver det vanliga när man bor på hotell, det fanns nog inte något man behövde sakna. För mig som äter mycket grönt och frukt så var det mycket överraskande.
i Källarvåningen fanns ett stort gym där man kunde få lektioner med egen PT om man så önskar. hotellet hade ingen egen restaurang men det finns gott om dom i närhet till hotellet.
vill du ha en öl eller ett glas vin i baren så var det inga problem.
Detta är ett hotell som jag gärna kommer tillbaka till och jag kan varmt rekommendera det.
bodde på 8:e våningen och hade en fantastisk utsikt.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Ingela A
Omdömet skrevs 19 januari 2018

Allt var smidigt, enkelt, bra och trevligt! Jag rekommenderar alla till detta hotellet. Det ligger så centralt och nära till allt. Plus att de har ett gym och en gratis personlig tränar timme. Utmärkt!

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack 299maximilianh
Omdömet skrevs 15 januari 2018

Superbra hotell. Bra service, gym och frukost! För att stanna fler nätter skulle det behövas mer förvaringsmöjligheter på rummen, och kanske en kyl. Nära till det centrala i Oslo, trevligt och lugnt område med fin utsikt över operan.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack sofiee151