“Skitdålig attityd”

Jamie's Italian Aker Brygge
Rankad som nr 1 025 av 1 614 Restauranger i Oslo
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Nästan inga gäster och ändå stod vi snällt och väntade vid skylten (Vänligen vänta på hovmästare).
Efter 5 minuter utan att någon kommit gick vi in och sa att ”vi sätter oss ned i hörnet”. Hovmästaren tyckte att vi skulle ställa oss vid skylten igen och vänta...
Vilken urusel service. Vi gick till grannen.

Tack Sandgrens
Johanna L, Kundeansvarlig på Jamie's Italian Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Hei! Takk før din anmeldelse, jeg har tagit det videre til vårt management team. Ønsker deg en fin dag

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Trevlig personal, varierad meny, bra mat och en vettig prisnivå. Några rätter var lite "klent" tilltagna. Espresson kall men man fixade till detta.

Tack Johan P

Hei! Tusen takk før hyggelig anmeldelse. Ønsker deg en fantastisk dag!

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

När vi klev in i restaurangen stod vi och väntade på personal i 5 min och blev totalt ignorerade. Blev tillslut bemött av en otroligt otrevlig servitris som inte borde jobba i servicebranschen. Det slutade med att vi reste oss och gick därifrån när den kvinnliga otrevliga servitrisen hade gått över gränsen. Sämsta servicen jag någonsin har upplevt. Gå inte dit.

Tack fridakandersson
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Det kan ha vart de värsta bemötandet vi någonsin vart med om. Otrevligt bemötande när en kvinnlig servitris absolut inte ville hjälpa oss. Vi sa att vi ville sitta ute ( feb ) och får till svar att dom inte serverar ute. Vi satt oss på deras uteservering ändå och ser en annan kollega komma med en beställning till bordet bredvid....

Tillslut kom hon och är nästan arg på oss. Då får vi nog och lämnar.

Ett tips.

GÅ. ALDRIG. DIT.

Tack Gustav j
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Möttes av en riktigt otrevlig servitris som definitivt vaknat på fel sida, och inte tyckte att restaurangen skulle ha några gäster idag... När vi ställde frågor om maten kom det suckar och himlade med ögonen. Slutade med att vi gick utan att ens ha beställt på grund av den hemska servicen. Hatar man människor kanske man inte skall jobba med kundservice.

Tack Jonna F
Johanna L, Kundeansvarlig på Jamie's Italian Aker Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Hei! Dette er beklageligt å høre, dette er ikke en standard som vi jobber etter og ikke sånn vi vil at våre gjester skal føle seg hos oss. Din tilbakemelding har blivit videresendt til vårt management team og vi jobber hele tiden for og bli bedre og bedre. Håper dere kan tenke er og gi oss en sjanse til og ta turen til oss igjen

Resenärer som tittade på Jamie's Italian Aker Brygge tittade också på

Oslo, Östra Norge

Besökt Jamie's Italian Aker Brygge? Berätta vad du tyckte!