Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Bra hotell i utkanten av Oslo centrum. Nära till tunnelbanan. Bra frukost. Trevlig personal. Städningen var dock bristfällig, mycket damm på rummet. I övrigt inget att klaga på. Plus för gratis parkering.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack agathasapieja
AnnelieTell, General Manager på Quality Hotel 33, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Hei agathasapieja,

Tack för din fina återkoppling från er senaste vistelse hos oss på Quality Hotel 33.
Väldigt trevligt att ni trivdes hos oss. Jag ska kolla upp angående dammet på rummet.
Om du har lust får du gärna skriva direkt till mig på mail annelie.tell@choice.no så att jag kan få lite detaljer om er bokning och vilket rum ni bodde på.

Ha en fortsatt trevlig sommar och välkomna tillbaka :)

Omdömet skrevs 7 maj 2018

Hotellet städar inte rummet trots att detta önskas och påpekas hela tiden. De minsta enkelrummen är extremt små och sängen står direkt i anslutning till fönstret som är otätt och dragigt.
Gratis parkering och bra service i restaurangen är det som är positivt.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack RolfO53
AnnelieTell, General Manager på Quality Hotel 33, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2018

Hei Rolf,

Takk for din tilbakemelding om ditt seneste opphold her hos oss på Quality Hotel 33.
Hyggelig at du liker servicen i restauranten og visst er det bra med gratis parkering.

Jeg har skrevet en lengre mail til deg angående vask av ditt rom under oppholdet.

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive til oss her på Tripadvisor.

Ha en fin dag videre.

Omdömet skrevs 3 februari 2018

Lite utanför stan men ett riktigt bra hotell - restaurangen bra men riktigt dyr. Vissa avvrummen är ganska små men för övrigt bra. Personalen mycket trevlig och kompetent, speciellt icrestaursngen - rekommenderas

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Edtnros
AnnelieTell, General Manager på Quality Hotel 33, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Hei Edtnros,

Tusen takk for din tilbakemelding og dine hyggelige kommentarer om vår personal.

Ha en riktigt bra dag og hjertelig velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 21 januari 2018

Vi hade inte bokat något utan åkte till hotellet lite på chans.
Vi kunde utan problem checka in och priset var helt ok.
Bra personal och en frukost som passade oss perfekt.
Gratisparkering är också ett plus.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack E7388OImariej
AnnelieTell, General Manager på Quality Hotel 33, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2018

Hei,

Veldig hyggelig at dere kom til Quality Hotel 33 den dagen. Takk for fine ord om forkost, personalet og parkeringen.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake :)

Omdömet skrevs 6 december 2017

Att sova gott i ett fint rum och starta dagen med en god frukost är ett bra sätt. Trevlig personal och för min del nära till dit man ska är ett plus för mig. Att det sedan är nära till centrum är ju inte heller fel.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Mats T

Hei Mats T,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Hjertelig velkommen tilbake.