Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Trevligt hotell med centralt läge i Tromsö.
Rent och snyggt.
Tyst och lugnt och sköna sängar så det var inga problem att sova gott!
Framförallt väldigt trevlig och hjälpsam personal.
Det finns inga parkeringar precis vid hotellet men så verkar det vara med de flesta centralt placerade hotellen i Tromsö, jag kom dit med mc och jag fick direkt en karta där de markerade var det fanns gratis mc parkeringar i närheten, bra service!
Hotellet har ingen restaurang/frukostmatsal och frukost ingår inte så detta är ett minus, de har en del i Lobbyshoppen, man får också en kupong så man kan äta frukost på Clarion hotell The Edge en liten bit därifrån för 150NOK, deras frukostbuffé var väldigt bra!

• Bodde här: juli 2017, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Andreas H
Katerina K, Guest Relations Manager på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Hei Andreas H,

Det er så godt å lese anmeldelser som dine!
Personalet vårt streber hver eneste dag for å gi fantastisk service, og det er fantastisk å se at det fungerer :-)
Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive oss en super anmeldelse på TripAdvisor, det hjelper oss masse i vår daglige drift.

Vi håper vi kan ønske deg velkommen til Tromsø igjen!

Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Centralt, billig och rent, det finns allt som behövs i en hotell rum. Trevligt och kunnig , och hjälpsam personal, det gjorde vårt vistelse lyckats. Ända negativa var sängarna för smala ändå är jag inte för tjock person. 7 de våningen kan man beundra utsikten, om man inte hinner ta linbanan upp till bergen det är helt otroligt utsikt tackar för personalen som rekommenderade. Rekommenderar starkt.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Suzanne C
Tonje Kristin M, Resepsjonssjef på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2016

Hei Suzanne,

Tusen takk for en virkelig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på det.

Håper dere hadde det fint i Tromsø og at vi får anledning til å ønske dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Omdömet skrevs 21 augusti 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger riktigt bra till i centrala tromsö.

Priset för ett dubbelrum var ca 600 skr och är prisvärt. Rummen är rena och fräscha. Bra storlek på toaletten.

Du bokar via nätet och sköter incheckning och utcheckning via telefonen. Personal finns dygnet runt och var mycket hjälpsamma.

Minuset är att dom inte har parkering eller frukost.

Parkeringen runt hotellet kostar 25 nok i timmen mellan 9-17 och på där får du stå max 1-2h åt gången dagtid.
Där du får stå 24h kostar det dygnet runt mellan 20-25 nok timmen.
Blir snabbt dyrt.....

Rekommenderar hotellet starkt!!

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
1  Tack AndersM1002
Mattias S, Hotelldirektör på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2015

Hej Anders!

Tack för du bott hos oss.

Detta med parkering är en evig fråga här i Tromsö, som du skriver så finns det bra alternativ runt hotellet och annars är Tunneln ett bra alternativ för den som vi ha bilen ståendes under en längre tid.

Hoppas vi får ha dig hos oss igen!

Mattias

Omdömet skrevs 25 januari 2015 från mobil enhet

Vi bodde här innan julen 2014 och blev mycket överraskade. Rummen är lite mindre men väldigt fina och smakfullt inredda. Supervänlig reception med fantastisk service!

Jag kommer definitivt att bo här igen om jag kommer till tromsö!

• Bodde här: december 2014
Tack Backstromb
Mattias S, Hotelldirektör på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2015

Hej,

Tusen tack för att ni har lämnat feedback till oss och för att ni valde att bo här.

Att ni nämner vår personal så positivt glädjer mig, de är de viktigaste vi har och nästa gång ni kommer hit ska vi se till att ge er en minst lika bra upplevelse som ni hade sist.

Ha en fortsatt fin vinter så hoppas jag vi ses snart igen.
Mattias Stengl

Omdömet skrevs 1 januari 2015

Ett hotell som är snyggt, rent, fräscht, modernt och ligger i ett bra läge. Skön stämning i lobbyn och jag gillar skarpt att hotellet har humor. Jag rekommenderar verkligen detta hotell till alla som besöker Tromsö!

• Bodde här: januari 2015, reste som ett par
2  Tack Emma D
Mattias S, Hotelldirektör på Comfort Hotel Xpress Tromso, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2015

Hej Emma,

Från en svensk till en annan - tusen tack för din feedback här på Tripadvisor.

Vi försöker att blanda humör med den annars så allvarliga vardagen, det är kul att höra att ni som gäster uppskattar det.

Hoppas det inte dröjer allt för länge innan ni besöker tromsö igen och att vi får ha er på vårt hotell då också.

Tills dess önskar jag er en fin start på 2015.

Med vänligaste hälsningar,
Mattias Stengl