Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Fint hotell med bästa utsikten över berget.
Rummet var litet men välutrustad, rent och innehöll det som behövdes.
Dock ett minus att det lilla skrivbordet var fullt av saker, vattenkokare med diverse tillbehör, pr saker och information. Det borde finnas annan plats för detta, så man kan använda skrivbordet.

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack christelo876
Gunnar B, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2018

Hei christelo876,

Takk for fine ord, og for at du deler din opplevelse med andre.
Om størrelse på rommet er viktig anbefaler jeg et litt større rom ved neste opphold.
Vi har rom i alle størrelser! :)

Håper vi sees igjen.

Med hilsen
Gunnar
WO Manager

Omdömet skrevs 9 april 2018 från mobil enhet

Inget gym. Lite tråkigt frukostutbud. Små och lite svala rum. Annars gör standard generellt. Mkt god mat i restaurangen. Vacker lobby och trevlig personal. Jag bodde här i samband med en konferens och pr middag som ingick i den. Ett ganska vanligt buisniss hotell annars.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack M_pierzon
Info C, Welcome Office på Clarion Hotel The Edge, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2018

Hei M_pierzon!

Tusen takk for tilbakemeldingen!
Det setter vi stor pris på.

Velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen
Maia Workinn
Welcome Office Shift Leader

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fint konferenshotell. Frukosten beställde jag upp på rummet varje dag- makalöst god & bra utbud. Anläggningen kunde en kvalité hålla en konferens med 250 personer. Bra teknisk utrustning.
God kvalité på all mat.
Gym finns att använda men kostar 100 nok. Tycker det borde ingå på detta sortens hotell.
Sammanställning: mycket bra.

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack linabjuhrberger
Reception T, Welcome Office Agent på Clarion Hotel The Edge, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hei Lina!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold. Dette er noe som vi setter meget stor pris på!
Vi er glade for å høre at du er fornøyd med hotellets fasiliteter.

Du er hjertelig velkommen til oss ved en annen anledning.

Med vennlig hilsen
Welcome Office Agent

Maja E. Jakobsen

Omdömet skrevs 15 januari 2018

Mycket hög standard med en makalös frukostbuffé. Ligger nära köpcentrum och sevärdheter. Härliga sängar och rymligt trevligt rum. Vänligt bemötande av all personal, såväl i reception, restaurang och bar.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack joakimj929
Marianne H, Manager på Clarion Hotel The Edge, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Hei joakimj929,

Tusen takk for fine ord om vårt hotell.
Dette setter vi enormt stor pris på.

Kom snart igjen!

Hilsen,
Marianne Høybakk
Hotel Manager

Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Hotellet ligger mkt bra nere vid bryggan, i centrum, nära till allt. Modernt, nybyggt, och fräscht, fin lobby med gott om plats och med bar. Snabba hissar, fin utsikt, bra frukost (med frukostkock som gör fina omeletter), jättebra internet. Minus för långsam betjäning vid in- och utcheckning, ofta köbildning, och i synnerhet minus för rummets mycket lilla storlek, det var väldigt trångt, sängen rymde nätt o jämt min kroppslängd.

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Bo N
Reception T, Front Office Manager på Clarion Hotel The Edge, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Hei Bo N!

Takk for at du valgte oss og for en fin omtale her på Tripadvisor.
Frokosten er klasse, utsikten bra, internett raskt og heisene er faktisk også veldig raske. :)

Vi har både små og store rom, og om du trenger bedre plass så anbefaler jeg standard-, superior- eller deluxerom neste gang.

Ha en flott høst videre, og på gjensyn.

Med hilsen
Gunnar