Omdömet skrevs 4 juli 2018

God frukost! Mycket att välja på! Rummen fräscha men saknar lådor för gäster som stannar lite längre. Läget är perfekt vid Ishavet och stan om hörnet!
Personalen var hjälpsamma och glada!
Vi är väldigt nöjda med vår vecka på hotellet! Sov bra i sängarna! +++

Datum för vistelsen: juni 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack medlun179871
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding medlun179871!

Omdömet skrevs 21 maj 2018

Fantastisk utsikt över vatten, båtar, bryggor och folkliv från vårt rum. Frukosten höll vad den lovade och lite till.
Heltäckningsmattan i rummet kändes inte fräsch.
Sammantaget fick vi mycket för pengarna!

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack 873ulla3
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen :-)

Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Bodde här ett par dagar i april. Hotellet ligger vackert vid vattnet med utsikt över Hurtigrutten- båtarna som kommer till Tromsö och Ishavskatedralen. Rummet i sig var inget märkvärdigt. Inte heller räksalladen som jag åt till middag första kvällen. Däremot serveras en härlig frukost med både färskpressad apelsinljus och allt du kan tänka dig i frukost-väg. En barista tar emot beställningar av olika sorters kaffe. Helt klart något annat än andra Scandic-frukostar. Frukosten var minnesvärd och höjer upp hela hotellvistelser.

Datum för vistelsen: april 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack HelenaTerese

Hei Helena,

Tusen takk for tilbakemeldingen :-)

Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Vacker utsikt mot hamnen. Ett bra rum med trägol. Som jag förstår är heltäckningsmattor vanligast. Golvvärme i duschutrymmet. Svensk tv kanal uppskattade vi. Bra hotell när man åkt Hurtigrutten. Tyst och lugnt. Flygbussen stannar utanför hotellet. Utmärkt frukost.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Berit N
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Hei Berit N,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :-)
Håper du koste deg i Tromsø!

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Bra service i receptionen. Ligger verkligen centralt,nära till flygbussarna och till centrum.
Världens bästa frukost, jättefint rum, rent och snyggt.
om det är något som var lite tråkigt var att baren inte hade något urval på menyn över mat.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack borgekrantz
Connie A, Front Office Manager på Scandic Ishavshotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Tusen takk for tilbakemeldingen! Settes stor pris på :-)