“Fantastiskt gott!”
Omdöme om Peppes Pizza

Peppes Pizza
Rankad som nr 22 av 32 Restauranger i Mo i Rana
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Vi beställde hem pizzor, då de haft erbjudande om en stor pizza med 1,5L dryck för 148 NOK, värt varenda krona!! Trots lite strul med att kunna beställa via telefon (samma nummer oavsett vart i landet du ringer ifrån, så lätt att missförstånd sker!) så var pizzorna de bästa jag ätit hittills i Norge! Tjock botten (vilket jag gillar) och massor med fyllning! Verkligen värt varenda krona!

Tack iliax88

Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

Pizzan var god och gav den upplevelsen som jag förväntade mig när jag gick dit. Snabb och bra service. Perfekt att dela två på en stor pizza.

Tack B6181GTtomt
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Har aldrig ätit deras pizza eller dylikt, men brukar sticka inom för en milkshake då jag har vägarna förbi. Och den är delikat.

Tack Nadina K
Omdömet skrevs 12 februari 2016

Ät inte pizza i Norge, dyrt dyrt dyrt dyrt. Pizzan här var sådar, med en helt och hållet oengagerad personal med långa väntetider från beställning till betalning.

Tack Peter S
Omdömet skrevs 10 juli 2015

Menyn fanns att ta med precis innanför entrédörren, därför trodde vi att man skulle gå fram till bardisken och beställa. Vilket vi gjorde, dock skulle vi inte behövt detta men ingen personal visade något intresse av att ta emot vår beställning. Visst var det lite folk därinne men inte fullsatt! Pizzan vi åt var bra men överlag är allt dyrt i Norge, vin, öl och mat.

Tack Britt-Louise H

Resenärer som tittade på Peppes Pizza tittade också på

Mo i Rana, Rana Municipality

Besökt Peppes Pizza? Berätta vad du tyckte!