Omdömet skrevs 23 juli 2018

Jag och min dotter med familj( 2 vuxna, två barn) stannade en natt på detta moderna hotell som ligger alldeles vid vattnet. Vi hade bokat ett familjerum och ett enkelrum. Familjerummet hade två enkelsängar vilket omöjliggjorde att ett barn kunde ligga mellan föräldrarna. I mitt enkelrum fanns däremot en stor bred säng som skulle ha varit perfekt för familjen. Det kändes inte genomtänkt men vi löste det genom att byta rum. Minus på familjerummet vilket drog ned helhetsbetyget. Restaurangen som ligger högst upp på hotellet har en uteplats där man har utsikt över staden, havet och fjällen. Väl värt ett besök där du kan sitta med en öl eller glas vin och insupa den fantastiska naturen. Bra och riklig frukost och ett trevligt bemötande av personalen.

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Kenneth L
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Omdömet skrevs 18 juni 2018

• Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2018

Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Ligger vid havet med en magnifik utsikt över stad och hav. Rummet låg på 11:e våningen på gaveln med 2 stora panoramafönster. Härligt rum med skön säng. Rent och fint. Restaurang och bär på 17:e våningen med en fantastisk utsikt. Frukosten var fantastisk med ett utbud av mat som jag sällan skådat. Varmt och kallt i en sådan mängd att det tog sin tid att välja vad som skulle på tallriken. Det kallskurna var vackert upplagt.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack per B
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Hei!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

En av de bästa Scandic hotellen. Fantastisk vy från rummen, frukosten var varierande och riklig.
På 17-e våningen finns antagligen bästa köttbiten som jag ätit på länge. Rena rum, mjuka sängar, tyst och behagligt.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack DrMishu
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell direkt vid havet. Bästa läget i Bodö. Stora möjligheter för stora evenemang. Trevlig personal. Topprestaurang på 17:e etaget med milslång utsikt. Tyvärr ingen mat på hotellet på söndagar vilket är en stor besvikelse för ett annars så bra hotell.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack srefna45
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake.