Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Ligger vid havet med en magnifik utsikt över stad och hav. Rummet låg på 11:e våningen på gaveln med 2 stora panoramafönster. Härligt rum med skön säng. Rent och fint. Restaurang och bär på 17:e våningen med en fantastisk utsikt. Frukosten var fantastisk med ett utbud av mat som jag sällan skådat. Varmt och kallt i en sådan mängd att det tog sin tid att välja vad som skulle på tallriken. Det kallskurna var vackert upplagt.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack per B
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Hei!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

En av de bästa Scandic hotellen. Fantastisk vy från rummen, frukosten var varierande och riklig.
På 17-e våningen finns antagligen bästa köttbiten som jag ätit på länge. Rena rum, mjuka sängar, tyst och behagligt.

Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack DrMishu
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Omdömet skrevs 22 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell direkt vid havet. Bästa läget i Bodö. Stora möjligheter för stora evenemang. Trevlig personal. Topprestaurang på 17:e etaget med milslång utsikt. Tyvärr ingen mat på hotellet på söndagar vilket är en stor besvikelse för ett annars så bra hotell.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack srefna45
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Fint och nytt hotell - centralt läge.
Trevligt personal och bra kvalitet på hotellet.
Dock kan det vara svårt att hitta parkering nära hotellet, finns egen garage till hotellet, hörde jag vid utcheckning.
Väldigt fint hotell, nog det bästa i området - fast ganska dyrt också.

• Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 949henrikk
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2016

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Bodö är värt att besöka inte bara för saltströmmen men också för sitt geografiska läge - bästa hotelläget har Scandic Havet! Vidunderlig utsikt gjorde natten till mer än vila. Under sommaren med midnattssol och dramatiskt väder kunde man vakna och njuta. Frukosten var en av de bästa jag någonsin intagit! Lyxigt välordnat och gott!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Pär Å
Henry H, General Manager på Scandic Havet, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2016

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.