“Mätt å snäll!”

Bryggerikaia
Rankad som nr 6 av 68 Restauranger i Bodo
Kök: Franskt, Norskt
Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Vi satt ute i kvällssolen å mumsade i oss snacksplanka till förrätt, val är jättegott! Sen blev det skaldjursplatå. Det kom in ett jättefat med varierade skaldjur. Jag har aldrig ätit så goda skaldjur någonsin, havskräftorna var alldeles perfekta. Gudomligt godt var det!

Tack Trond874

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Åt lunch där en dag då det var soligt men blåste ganska kallt. Då var det riktigt trevligt att sitta i inglasningen utanför restaurangen och äta och titta ut över hamnen, båtarna och fartygen. Maten var helt ok men det saknades någon god sås till laxen. I övrigt Ok. Riktigt dyrt kan jag också tycka.

Tack svempaj
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Kaia bjöd på trevlig miljö och god mat. Vi valde fish and chips som smakade riktigt gott. Även hummer och räkor fanns på menyn. Oriserna är rimliga efter norska mått mätt.

Tack plutobomull
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Skaldjur eller sjömat som norrmännen säger, färskt och högsta kvalitet i en skön avslappnad miljö. Prisvärt och rikliga portioner.

1  Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 7 maj 2016

Maten och miljön är fantastisk. Bryggerikaia har tagit mig till sitt hjärta vilken mat och vilken service

Tack 517stureb

Resenärer som tittade på Bryggerikaia tittade också på

Besökt Bryggerikaia? Berätta vad du tyckte!