“Trevlig miljö”

Bryggerikaia
Rankad som nr 6 av 68 Restauranger i Bodo
Kök: Franskt, Norskt
Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Åt lunch där en dag då det var soligt men blåste ganska kallt. Då var det riktigt trevligt att sitta i inglasningen utanför restaurangen och äta och titta ut över hamnen, båtarna och fartygen. Maten var helt ok men det saknades någon god sås till laxen. I övrigt Ok. Riktigt dyrt kan jag också tycka.

Tack svempaj

Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Kaia bjöd på trevlig miljö och god mat. Vi valde fish and chips som smakade riktigt gott. Även hummer och räkor fanns på menyn. Oriserna är rimliga efter norska mått mätt.

Tack plutobomull
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Skaldjur eller sjömat som norrmännen säger, färskt och högsta kvalitet i en skön avslappnad miljö. Prisvärt och rikliga portioner.

1  Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 7 maj 2016

Maten och miljön är fantastisk. Bryggerikaia har tagit mig till sitt hjärta vilken mat och vilken service

Tack 517stureb
Omdömet skrevs 13 februari 2016

Vi har tidigare ätit lunch här och det har fungerat bra. Man beställer i baren och får det sedan förhoppningsvis serverat vid bordet.
Sista besöket var en fantastisk sommarkväll i augusti 2015. Mycket folk satt ute och åt och framför allt drack. Personalen föreföll att vara underbemannad.
Vi beställde musslor, som inte serverat inom 45 minuter. Trots flera påpekande dröjde det bortåt 1,5 timmar innean maten stod på bordet. Till resturangens heder skall påpekas att vi bjöds på kaffe och dessert.

Tack bjorntjernstrom

Resenärer som tittade på Bryggerikaia tittade också på

Besökt Bryggerikaia? Berätta vad du tyckte!