“Wow!”

Bryggerikaia
Rankad som nr 6 av 68 Restauranger i Bodo
Kök: Franskt, Norskt
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Skaldjur eller sjömat som norrmännen säger, färskt och högsta kvalitet i en skön avslappnad miljö. Prisvärt och rikliga portioner.

1  Tack Fredrik L

Omdömet skrevs 7 maj 2016

Maten och miljön är fantastisk. Bryggerikaia har tagit mig till sitt hjärta vilken mat och vilken service

Tack 517stureb
Omdömet skrevs 13 februari 2016

Vi har tidigare ätit lunch här och det har fungerat bra. Man beställer i baren och får det sedan förhoppningsvis serverat vid bordet.
Sista besöket var en fantastisk sommarkväll i augusti 2015. Mycket folk satt ute och åt och framför allt drack. Personalen föreföll att vara underbemannad.
Vi beställde musslor, som inte serverat inom 45 minuter. Trots flera påpekande dröjde det bortåt 1,5 timmar innean maten stod på bordet. Till resturangens heder skall påpekas att vi bjöds på kaffe och dessert.

Tack bjorntjernstrom
Omdömet skrevs 21 september 2015 från mobil enhet

En snygg trevlig restaurang med oslagbart läge. Mat och dryck beställdes vid baren vilket blev lite märkligt då man först måste hitta ett bord, se efter vilket bordsnummer man har och sedan gå fram och beställa, gästerna sprang runt lite lätt förvirrade. Vi beställde en skaldjursmix, fick in en smörgås?! Den såg trevlig ut men valet av skaldjuren kändes inte ok! Räkor och insjökräftor från burk! Med havet precis utanför dörren förväntar man sig mer.

1  Tack PiaJ388
Omdömet skrevs 9 september 2015

Helt fantastik mat och man njuter av varje tugga! Service är mycket mycket bra. Tippas prova grillad torrfisk :)

Tack Stureracemenr1

Resenärer som tittade på Bryggerikaia tittade också på

Besökt Bryggerikaia? Berätta vad du tyckte!