Omdömet skrevs 26 november 2017 från mobil enhet

Fint rum och trevlig personal. Bra läge mitt i stan och fin utsikt från rummet. Frukostbuffén var bland det bästa jag ätit på hotell. Speciellt mycket god lokal fisk och chark. Rekommenderas varmt till alla!

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack Linus B
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Kjære Linus B:)

Tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Kine og Team Nordlys

Omdömet skrevs 17 oktober 2016 från mobil enhet

Fantastiskt fint och bra hotell!
Bott här på jobb vid flera tillfällen som crew och har bara haft fina upplevelser. God service i form av tips och råd på aktiviteter och en fantastiskt bra frukostbuffé.

Fräscha rum med modern och kreativ inredning!
Rekommenderar varmt till både jobbsammanhang och privata resor.

Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack SaraB6148
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2016

Kjære Sara B

Tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen!

Vi ser frem til å få ønske deg velkommen tilbake til oss:)

Kine og gjengen på TH Nordlys

Omdömet skrevs 1 oktober 2016

Rummet var till belåtenhet. Litet, men sängen var skön. Vi hade utsikt över hamnen i Bodö, väldigt fint! Det fanns en Nespressomaskin på rummet och dessutom vattenkokare med te/kaffe. Frukostrestaurangen var elegant inredd med vanliga bord, men även sköna fåtöljer. Frukostbuffén var den bästa vi sett, och vi har bott på många hotell världen över. Allt var fräscht och gott. Ett stort utbud av frukostflingor, nötter, frön, torkad frukt, olika sorters bröd. Smoothies, "kick-starters" (en sorts shots på frukt- eller grönsaksjuice, kryddor mm), många olika teer. Bakverk, muffins, croissanter, macarons. Många varma rätter. Olika sorters lax, kallskuret, hemgjord skagensallad... Och mycket mer. Jag skulle åka tillbaka bara för frukosten!
Hotellet hade gästparkering mot avgift i ett intilliggande parkeringshus. Det fanns inget gym, spa eller pool, det var lite synd. Det hade varit skönt med bastu och pool efter fjällvandringen.

Tips för att välja rum: Vi önskade ett rum högt upp mot vattnet och fick det. Väldigt fin utsikt!
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Anna H
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016

Kjære Anna H

WOW!!
Så utrolig hyggelig at du tok deg tid til å gi oss denne fantastiske tilbakemeldingen.
Det gjorde virkelig dagen vår:)

Vi er her for å gi våre gjester den aller beste opplevelse. Vi kaller det besøksglede:)

Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Kine og resten av gjengen på TH Norldys

Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Detta är nog det bästa hotellet jag bott på. Otroligt rent och fräscht! Rummet var smakfullt inrett med bild på väggen av norrsken. Det fanns minibar och vattenkokare så man kunde göra kaffe/te/varm choklad om man ville. Eller då kunde man sitta i lobbyn där man kunde ta hur mycket kaffe man ville. Att rummet låg på baksidan gör inget då det gick att sitta ute i solen på restaurant Egon som ligger i samma byggnad å ta en öl eller tre. Frukosten var alldeles fantastisk! Det fanns ALLT! Och lite till! Hit vill jag igen!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Trond874
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2016

Kjære Trond874

Tusen tusen takk for denne fantastisk hyggelige tilbakemeldingen. Her smiler vi stort:)

Vi håper virkelig vi får gleden av å ønske deg velkommen hjem til oss ved en senere anledning.

Kine Willumsen
Direktør

Omdömet skrevs 3 juli 2016

Medelklasshotell, rena rum, bra sängar, fräscht badrum. Bra frukostbuffé. Vårt rum låg dock på baksidan av hotellet med insyn från gatan utanför. Rummets golv låg något under gatunivån utanför vilket inte kändes så trevligt (även om det var en lugn gata med få människor som passerade).
Den största nackdelen med rummet var dock temperaturen. Rummet var mycket varmt och det saknades möjlighet att reglera rumstemperaturen.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Gammberta
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2016

Kjære Gammberta.
Tusen takk for din hyggelige og konstruktive tilbakemelding. Det setter vi stor pris på:)

Når det gjelder at rommet opplevdes som varmt, så er det beklagelig å høre.
Dog er det mulighet til å justere temperaturen via termostatovnen som er montert under vinduet.

Vi håper på å få ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning:)

Kine Willumsen
Direktør