Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Kom med färja till hotellet en lördagsnatt och stannade bara över frukost mycket liv utanför men i rummet ut mot havet hördes inget av det, Riklig och god frukost men lite tidig stängning vid 9,30.Trevlig personal till ett mycket bra pris.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Veine L
Henry H, General Manager på Scandic Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en en senere anledning.

Omdömet skrevs 17 juli 2017

Nära till centrum och en kort promenad till småbåtshamnen. Personalen trevlig och rummet stort ljust och fräscht. Frukosten har ett bra och varierat utbud. Många godsaker. Gratis parkering på gatan utanför över natten

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Tobias S
Henry H, General Manager på Scandic Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Omdömet skrevs 30 juni 2017

Fräscht rum med sköna sängar. Aningen kallt i rummet och det fanns ingen möjlighet att reglera det själv. Minus för att frukosten stängde redan 09.30, lite tidigt om man är på semester och vill sova ut. Väldigt mycket folk vid frukosten och vi fick stå och vänta på att få ett bord att sätta oss vid. Det fanns ingen restaurang på hotellet och det utlovade gymmet var stängt för ombyggnad. Ingen vattenkokare på rummet och ingen möjlighet att få låna upp en.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack TomasC178
Henry H, General Manager på Scandic Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017

Hei!

Tusen takk for din tilbakememlding.
Beklager de mangler du opplevde, som beror på sen leveranse i forbindlese med renovering.

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Tillbringade en natt på detta hotell. Hotellet håller på att byggas om så det var lite rörigt just när jag var där, det fanns inga skyltar som visade åt vilket håll man skulle gå när jag kom ur hissen så jag fick gå och leta i några minuter, jag gick såklart åt fel håll när jag gick ut hissen. Rummet var fantastiskt bra, helt nybyggt och det kändes som att jag var den första som bodde i det rummet. Jag fick ett familjerum eller suite som var väldigt stor och fin. Frukosten var som alltid väldigt bra på scandic med rökt lax och massa annat gott. Jag tror att detta hotell blir väldigt bra när det är klart med ombyggnationen. Ett tips till hotellet hade varit att ha lite fler ölsorter i receptionen, lite tråkigt med bara en nordlands pils.

Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Glenn N
Henry H, General Manager på Scandic Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2017

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakememlding.

Tar med oss ditt tips om flere ølsorter.

Omdömet skrevs 23 november 2016

Litet och trångt rum, kändes väldigt omodernt. Tom minibar. Elementet funkade sådär, antingen var det iskallt eller för varmt. Det var väldigt lyhört ut mot vägen, trots stängt fönster. Ta med hörselproppar! Duschen var inte städad och hittade flera hårstrån där som inte tillhörde mig. Hela vårt sällskap blev otrevligt bemötta i receptionen när vi skulle checka in, men den nya personalen på morgonen var trevliga.
Frukosten var dock väldigt bra! Där fanns i princip allt, och den var väldigt god!

• Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack AnnkaJ
Henry H, General Manager på Scandic Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2016

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding.

Beklager din opplevelse av vårt hotell. Jeg kan med glede informere om at alle de eldre rommene vil være totalrenovert i løpet av første kvartal 2017.