Omdömet skrevs 7 april 2018 från mobil enhet

Hotellrummet är superfint med vacker utsikt. Personalen i reception och restaurangen är trevliga. Badrummet höll hög standard. Sängen är skön. Frukosten är bra och mysig atmosfär.
Hotellet hade tyvärr ingen parkering. Svårt att hitta p-plats.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Dick H
Torbjørn S, , på Radisson Blu Hotel Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Hei Dick H.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en flott rating og tilbakemelding!
Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss. Dette er slik vi ønsker å fremstå!
Hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig hilsen,
Torbjørn
Front Office.

Omdömet skrevs 2 juni 2017

Radisson Blu Hotel ligger centralt i Bodö ett kvarter från en del av hamnen, vid konserthuset och vid en gågata. Hotellstandarden är genomgående hög och däri inräknas även den förnämliga frukosten som bl.a. bestod av varm mat tillagad enligt gästernas önskemål.

• Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack ZoG230090
Fred Anton R, General Manager på Radisson Blu Hotel Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Hei ZoG230090,
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger etter ditt opphold hos oss!
Det er veldig fint å se at du var så fornøyd med vår flotte frokost.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Fred Anton F. Ravneberg
General Manager

Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Som alla raddison blu så är det mkt bra, frukosten riktigt bra och sängarna va sköna..ligger i hamnen och vid centrum så nära till allt...men ta med extra mkt pengar för allt är svindyrt precis som alla säger..är ni fotbolls intresserade passa på att gå på Bodö/glimt som lirar i högsta ligan.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack JKnr1
Fred Anton R, General Manager på Radisson Blu Hotel Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017

Kjære JKnr1,

Tusen takk for din tilbakemelding på oppholdet ditt. Jeg er svært glad for at du har hatt det fint hos oss, og ønsker deg velkommen tilbake når som helst!

Med vennlig hilsen,

Fred A. Ravneberg
General Manager

Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Bokade rum och fick ett nyrenoverat rum högt upp i hotellet. Rummet är fint och tillsammans med utsikten var det en trevlig upplevelse. Rummen har allt som behövs för en övernattning och det var väl städat och rent.

Tips för att välja rum: välj ett rum så högt upp som möjligt med utsikt mot hamnen
  • Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack cheeton
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Bra hotell, normal Radisson standard. Fräscht rum men inte så stort fönster så man kan njuta av den fenomenala utsikten. Mycket trevligt badrum. Enkel parkering på gatan , gratis efter 16. Frukosten bra men saknade bacon, kul med den rökta fisken!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack danielenstrom