Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Klassiskt Clarion Collection Hotel. Litet, gemytligt med supertrevlig personal. Ligger centralt i Bodö. Har garagemöjlighet för dig med bil. Middag ingår vissa dagar vilket är riktigt bra om man är på genomresa och inte har tid att bege sig ut på stan. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 532marcusn
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hei Marcus N, tusen takk for en super tllbakemelding! Håper du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 16 juni 2018

Bra läge, supertrevlig personal och så skönt att det var djurvänligt. Extra plus att man fick nyttja bubbelpool, ångbastu och bastun på balans bara runt hörnet. Godaste morotskakan jag någonsin ätit till eftermiddagsfika! Enda minuset var att det inte fanns en liten kyl på rummet, och middagen var lite tråkig... men den ingick ju i priset! Sammanfattningsvis är jag supernöjd och kommer gärna och bor där igen när vi kommer till Bodö nästa gång.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack elinsignesofia
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Hei elinsignesofia, tusen takk for en kjempefin tilbakemelding! Veldig hyggelig at dere hadde et fint opphold og trivdes hos oss. Vi håper vi har gleden av å ønske dere velkommen snart igjen!

Omdömet skrevs 25 april 2018

Stannade en lördagnatt för ett romantiskt födelsedagsfirande. Hotellets största fördel är dess läge mitt i stan och rummet var helt ok. Inte riktigt så lyxigt som andra de-luxe rum som jag haft förmånen att bo i men mycket bekväm säng. Det finns små förbättringar de enkelt skulle kunna göra som att sätta vattenkokaren plus te/kaffe på en liten hylla för att frigöra plats från det lilla skrivbordet. Sedan finns det en smal, tom yta mellan skrivbordet och tv där man lätt skulle kunna sätta in en smal garderob eller en skena med klädhängare. Fler krokar i den lilla hallen skulle vara toppen. Fönsterna var extremt smutsiga men det kanske var på grund av renoveringsarbetet? Slutsatsen är att det var en helt ok vistelse och frukosten var bra. Personalen i receptionen borde kanske läsa på om lokala sevärdheter för att kunna svara på enkla frågor men jag tror att det var någon som jobbade sina första dagar.

Rumstips: Välj ett rum som vetter mot gränden, inte mot huvudgatan.
Datum för vistelsen: april 2018
Tack BrittMari2015
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Hei Britt Mari, tusen takk for virkelig konstruktive og god tilbakemelding! Vi er kjempeglad for å får gode feedbacks på hvordan vi kan bli bedre, og din tilbakemelding skal vi bruke godt! Takk igjen, vi håper dere besøker oss på nytt ved neste anledning.

Omdömet skrevs 11 september 2017

Vill du bo mitt i Bodö med en proffsig personal ska du välja detta hotell! Hotellet kändes fräscht, trendigt och anrikt. Vi bodde i ett luftigt superior-rum med en stor och skön säng, och trots fönster mot gatan upplevedes rummet väldigt tyst. Drar ner betyget lite pga. svängdörren i frostat glas till badrummet som är långt ifrån ljudisolerad. Bor du ensam är dock detta inget problem.
Ett annat litet minus är att i jämförelse med andra Clarion Collection-hotell saknade vi våfflorna till eftermiddagsfikat samt lite mer variation gällande kvällsmaten, det serverades fläskkött under de båda dagarna vi bodde på hotellet.

Datum för vistelsen: september 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack stefanb333
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Tusen takk for din konstruktive og fine tilbakemelding! Veldig hyggelig at du trives hos oss, og gode innspill på servering til kvelds og kaffe. Håper du besøker oss snart igjen.

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Bra boende nära hamnen och samtidigt centralt. Utmärkt att gå på kajen bra restauranger och pubar. Bra parkeringshus i garage centralt. Hotellet hade kvällsbufe mycket välja på. Hotellfrukosten var av mycket bra standard. Receptionen var kunnig och hjälpsam. Sedan har Bodö mycket kulturellt att erbjuda för besökande, det är värt att besökarens stad

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Roland N

Tusen takk for denne fine tilbakemelding, så fint at du både likte hotellet og byen vår! Jeg er helt ening, Bodø er verdt et besøk! Hjertelig velkommen tilbake.