Omdömet skrevs 25 april 2018

Stannade en lördagnatt för ett romantiskt födelsedagsfirande. Hotellets största fördel är dess läge mitt i stan och rummet var helt ok. Inte riktigt så lyxigt som andra de-luxe rum som jag haft förmånen att bo i men mycket bekväm säng. Det finns små förbättringar de enkelt skulle kunna göra som att sätta vattenkokaren plus te/kaffe på en liten hylla för att frigöra plats från det lilla skrivbordet. Sedan finns det en smal, tom yta mellan skrivbordet och tv där man lätt skulle kunna sätta in en smal garderob eller en skena med klädhängare. Fler krokar i den lilla hallen skulle vara toppen. Fönsterna var extremt smutsiga men det kanske var på grund av renoveringsarbetet? Slutsatsen är att det var en helt ok vistelse och frukosten var bra. Personalen i receptionen borde kanske läsa på om lokala sevärdheter för att kunna svara på enkla frågor men jag tror att det var någon som jobbade sina första dagar.

Tips för att välja rum: Välj ett rum som vetter mot gränden, inte mot huvudgatan.
  • Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack BrittMari2015
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2018

Hei Britt Mari, tusen takk for virkelig konstruktive og god tilbakemelding! Vi er kjempeglad for å får gode feedbacks på hvordan vi kan bli bedre, og din tilbakemelding skal vi bruke godt! Takk igjen, vi håper dere besøker oss på nytt ved neste anledning.

Omdömet skrevs 11 september 2017

Vill du bo mitt i Bodö med en proffsig personal ska du välja detta hotell! Hotellet kändes fräscht, trendigt och anrikt. Vi bodde i ett luftigt superior-rum med en stor och skön säng, och trots fönster mot gatan upplevedes rummet väldigt tyst. Drar ner betyget lite pga. svängdörren i frostat glas till badrummet som är långt ifrån ljudisolerad. Bor du ensam är dock detta inget problem.
Ett annat litet minus är att i jämförelse med andra Clarion Collection-hotell saknade vi våfflorna till eftermiddagsfikat samt lite mer variation gällande kvällsmaten, det serverades fläskkött under de båda dagarna vi bodde på hotellet.

• Bodde här: september 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack stefanb333
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Tusen takk for din konstruktive og fine tilbakemelding! Veldig hyggelig at du trives hos oss, og gode innspill på servering til kvelds og kaffe. Håper du besøker oss snart igjen.

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Bra boende nära hamnen och samtidigt centralt. Utmärkt att gå på kajen bra restauranger och pubar. Bra parkeringshus i garage centralt. Hotellet hade kvällsbufe mycket välja på. Hotellfrukosten var av mycket bra standard. Receptionen var kunnig och hjälpsam. Sedan har Bodö mycket kulturellt att erbjuda för besökande, det är värt att besökarens stad

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Roland N

Tusen takk for denne fine tilbakemelding, så fint at du både likte hotellet og byen vår! Jeg er helt ening, Bodø er verdt et besøk! Hjertelig velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 21 juli 2017

Bra läge, men ett något slitet hotell. Kvällsmat ska serveras till klockan nio, men var undanstädad redan före den tiden. Fick också intrycket att det var lite personal i receptionen, det blev mycket snabbt kö

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Hurtiggutten
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Hei tusen takk for din tilbakemelding. Jeg er glad for å fortelle at vi skal totalrenovere hotellet ved årskiftet, så da håper jeg du besøker oss igjen. Kveldsmaten skal selvsagt stå til kl 21:00 og vi beklager hvis det ikke skjedde denne kvelden. Håper vi ser dere snart på besøk igjen, dere er hjertelig velkommen!

Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra , sköna sängar rent och välskött. Utmärkt service. Nära till hamnen och det nya kulturhuset samt shopping. Bodö är inte så stort men verkar vara en mycket trevlig stad. Allting är välskött. Husen nymålade och välrenoverade i centrum.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Tommy B
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Hei, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Så hyggelig at dere trivdes i byen og hos oss, det gleder våre hjerter. Håper vi ser dere på besøk snart igjen!