Omdömet skrevs 11 september 2017

Vill du bo mitt i Bodö med en proffsig personal ska du välja detta hotell! Hotellet kändes fräscht, trendigt och anrikt. Vi bodde i ett luftigt superior-rum med en stor och skön säng, och trots fönster mot gatan upplevedes rummet väldigt tyst. Drar ner betyget lite pga. svängdörren i frostat glas till badrummet som är långt ifrån ljudisolerad. Bor du ensam är dock detta inget problem.
Ett annat litet minus är att i jämförelse med andra Clarion Collection-hotell saknade vi våfflorna till eftermiddagsfikat samt lite mer variation gällande kvällsmaten, det serverades fläskkött under de båda dagarna vi bodde på hotellet.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack stefanb333
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Tusen takk for din konstruktive og fine tilbakemelding! Veldig hyggelig at du trives hos oss, og gode innspill på servering til kvelds og kaffe. Håper du besøker oss snart igjen.

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Bra boende nära hamnen och samtidigt centralt. Utmärkt att gå på kajen bra restauranger och pubar. Bra parkeringshus i garage centralt. Hotellet hade kvällsbufe mycket välja på. Hotellfrukosten var av mycket bra standard. Receptionen var kunnig och hjälpsam. Sedan har Bodö mycket kulturellt att erbjuda för besökande, det är värt att besökarens stad

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Roland N

Tusen takk for denne fine tilbakemelding, så fint at du både likte hotellet og byen vår! Jeg er helt ening, Bodø er verdt et besøk! Hjertelig velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 21 juli 2017

Bra läge, men ett något slitet hotell. Kvällsmat ska serveras till klockan nio, men var undanstädad redan före den tiden. Fick också intrycket att det var lite personal i receptionen, det blev mycket snabbt kö

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Hurtiggutten
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2017

Hei tusen takk for din tilbakemelding. Jeg er glad for å fortelle at vi skal totalrenovere hotellet ved årskiftet, så da håper jeg du besøker oss igjen. Kveldsmaten skal selvsagt stå til kl 21:00 og vi beklager hvis det ikke skjedde denne kvelden. Håper vi ser dere snart på besøk igjen, dere er hjertelig velkommen!

Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra , sköna sängar rent och välskött. Utmärkt service. Nära till hamnen och det nya kulturhuset samt shopping. Bodö är inte så stort men verkar vara en mycket trevlig stad. Allting är välskött. Husen nymålade och välrenoverade i centrum.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Tommy B
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Hei, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Så hyggelig at dere trivdes i byen og hos oss, det gleder våre hjerter. Håper vi ser dere på besøk snart igjen!

Omdömet skrevs 26 november 2016

Kan verkligen rekommendera hotellet.
Trevlig personal och en trevlig stämning på hotellet.
Hotellet var mysigt och dom hade tagit väl vara på hotellets historia.
Korridorerna var lite av en historielektion över vad som hänt på hotellet.

Rummet var inte det största men funkade bra.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Tony J
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016

Hei Tony, så hyggelig at du hadde et fint opphold hos oss! Det er en enorm historie i dette hotellet, så det er svært hyggelig tat du tok deg tid til å lese litt! Håper vi ser deg snart igjen hos oss!