Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (598)
Filtrera omdömen
598 resultat
Medlemsbetyg
294
222
68
9
5
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
294
222
68
9
5
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 598 omdömen
Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra , sköna sängar rent och välskött. Utmärkt service. Nära till hamnen och det nya kulturhuset samt shopping. Bodö är inte så stort men verkar vara en mycket trevlig stad. Allting är välskött. Husen nymålade och välrenoverade i centrum.

Datum för vistelsen: september 2016
Restyp: Reste med vänner
Tack Tommy B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017
Google-översättning

Hei, og tusen takk for en flott tilbakemelding! Så hyggelig at dere trivdes i byen og hos oss, det gleder våre hjerter. Håper vi ser dere på besøk snart igjen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 november 2016

Kan verkligen rekommendera hotellet.
Trevlig personal och en trevlig stämning på hotellet.
Hotellet var mysigt och dom hade tagit väl vara på hotellets historia.
Korridorerna var lite av en historielektion över vad som hänt på hotellet.

Rummet var inte det största men funkade bra.

Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tony J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2016
Google-översättning

Hei Tony, så hyggelig at du hadde et fint opphold hos oss! Det er en enorm historie i dette hotellet, så det er svært hyggelig tat du tok deg tid til å lese litt! Håper vi ser deg snart igjen hos oss!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Var nöjd med det mesta på hotellet - städning, frukost, sängar, service och bemötande. Ett litet minus dock för duschrummet som var oerhört trångt. Har hört att detta är vanligt på norska hotell.
Kan också sätta ett något större minus för kvällsbuffen som bestod av kyckling båda nätterna som jag bodde där.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Restyp: Reste med familjen
Tack svempaj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016
Google-översättning

Takk for en fin-fin tilbakemelding! Vi håper du besøker oss neste gang du er på våre kanter, du er hjertelig velkommen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 april 2016

Bra läge, god frukost, gott mellanmål, trevlig atmosfär.Mycket trevlig personal som ser sina gäster. Personalen i receptionen hälsade varenda gång jag passerade och jag uppskattar att man blir sedd som gäst

Datum för vistelsen: april 2016
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Karina L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016
Google-översättning

Hei, tusen takk for din fine tilbakemelding! Så hyggelig at du opplevde servicen hos oss som personlig og god, det er det vi ønsker. Håper at du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Servicen är verkligen utmärkt. Alltid trevliga, leende och svarar på alla möjliga frågor utan att vara stressade - eller de visar det åtminstone inte. Rummen är ok, men eftersom badrummet har en glasdörr så kanske man inte vill dela rum med vemsomhelst utan med någon som man känner väl. Golvvärmen fungerade inte och gick inte att ställa in. Duschutrymmet är LITET så se till att inte ha ett för högt BMI. Något slitet rum. Frukosten var bra, utan att vara överdådig. Här serveras även gratis middag men om du har någon födoämnesintolerans så skulle jag förbereda mig på att äta någon annanstans. Gymmet är litet men väldigt fräscht. Jag skulle bo här igen, främst för hemkänslan och servicen.

Datum för vistelsen: mars 2016
Restyp: Reste som ett par
Tack Tobias V
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016
Google-översättning

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, vi gleder oss over den! Du er hjertelig velkommen tilbake til oss igjen.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen