Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Var nöjd med det mesta på hotellet - städning, frukost, sängar, service och bemötande. Ett litet minus dock för duschrummet som var oerhört trångt. Har hört att detta är vanligt på norska hotell.
Kan också sätta ett något större minus för kvällsbuffen som bestod av kyckling båda nätterna som jag bodde där.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack svempaj
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Takk for en fin-fin tilbakemelding! Vi håper du besøker oss neste gang du er på våre kanter, du er hjertelig velkommen!

Omdömet skrevs 21 april 2016

Bra läge, god frukost, gott mellanmål, trevlig atmosfär.Mycket trevlig personal som ser sina gäster. Personalen i receptionen hälsade varenda gång jag passerade och jag uppskattar att man blir sedd som gäst

• Bodde här: april 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Karina L
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Hei, tusen takk for din fine tilbakemelding! Så hyggelig at du opplevde servicen hos oss som personlig og god, det er det vi ønsker. Håper at du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Servicen är verkligen utmärkt. Alltid trevliga, leende och svarar på alla möjliga frågor utan att vara stressade - eller de visar det åtminstone inte. Rummen är ok, men eftersom badrummet har en glasdörr så kanske man inte vill dela rum med vemsomhelst utan med någon som man känner väl. Golvvärmen fungerade inte och gick inte att ställa in. Duschutrymmet är LITET så se till att inte ha ett för högt BMI. Något slitet rum. Frukosten var bra, utan att vara överdådig. Här serveras även gratis middag men om du har någon födoämnesintolerans så skulle jag förbereda mig på att äta någon annanstans. Gymmet är litet men väldigt fräscht. Jag skulle bo här igen, främst för hemkänslan och servicen.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Tobias V
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2016

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, vi gleder oss over den! Du er hjertelig velkommen tilbake til oss igjen.

Omdömet skrevs 10 mars 2016 från mobil enhet

Bästa hotellet i stan!! Bra frukost, bra mat. Stora o fräscha rum.
Fantastisk personal!!! Speciellt receptionen där det finns 2 stjärnor ☺️
Alltid hjälpsamma och trevliga.
Löser alla problem åt en och man trivs verkligen bra, centralt mitt i stan!

Bodde här: mars 2016, reste i arbetet
Tack Joel L
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2016

Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vedlig hyggelig at du fremhever vårt personal, det varmer våre hjerter. Tusen takk, og vær varmt velkommen tilbake til oss!

Omdömet skrevs 29 augusti 2015

Onödigt många nivåer med trappor från lobby och i matsal.
Glasdörren till badrummet var en synnerligen dum ide',
Bra service och trevlig personal i receptionen
Saknades bacon till frukost.
Personalen i matsalen kunde ingen svenska eller norska.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack borisk507
Travelwoman23, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodo, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2015

Thank you for your reply, we are happy that you enjoyed your stay! We agree that there is a challenge with so many levels, but we try to make the best out of it... Hope to see you soon again, you are most welcome!