“Helt OK restaurang ”

Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Område: Innerstaden
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Åt middag här en lördagskväll. Bokade bord i förväg. Servicen och maten var bra, men helhetsintrycket var inte något anmärkningsvärt. Bra ställe men inte det bästa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jolkh

Omdömet skrevs 4 december 2016

Här fick jag min första schnitzel i Wien, men inte min sista. Den var mycket vällagad och smaklig. Den syrliga potatissalladen till var en positiv upplevelse

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Kokkaria
Omdömet skrevs 16 november 2016

Nära centrum ligger Gösse Bierklinik en äkta Wiener restaurang, grundad under en tid då Turkarna belägrade Wien. Atmosfären är genuint Österrikiskt, servicen utmärkt och det finns en rad olika ölsorter huvudsakligen från Gösser bryggeriet. Wienerschnitzel med potatissallad smakade som hemma hos mamma. Kan rekommenderas för både lunch och middag.

Datum för besöket: november 2016
Tack Peter B
Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

Gamla, fina lokaler och bra urval av österrikiskt öl. Deras wienersnitzel fick bra betyg av de i vårt sällskap som åt det. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack U1372XLdaniels
Omdömet skrevs 21 november 2015

Gulaschsoppan är ett måste. Även mycket god österrikisk husmanskost och inte att förglömma deras Gösser öl. Bra service men boka bord för det blir snabbt fullt.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack Ulla P

Resenärer som tittade på Gösser Bierklinik tittade också på

Besökt Gösser Bierklinik? Berätta vad du tyckte!