“Fantastiskt. ”

Kök: Österrikiskt, Gastropub
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Wieden
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Åt lunch här, supertrevligt ställe. Trevlig personal och maten smakade bra. Notan var förvånansvärt billig. Värt ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
3  Tack jolkh
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 087)

Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Gillar man Wiener kök kan denna restaurang absolut rekommenderas, fram för allt goda soppor och Wiener Schnitzel. Wiener Wiazhaus ligger lite från centrum och är således inget "turisthak".

Datum för besöket: juni 2019
4  Tack Peter B
Omdömet skrevs 24 juni 2019 från mobil enhet

Åt kyckling där. Tåg lång tid innan jag fick betala och kycklingen var torr. De kanske är bättre på de andra maträtterna

Datum för besöket: juni 2019
2  Tack Scenic60181906821
Natascha O, Inhaber på Wiener Wiaz Haus, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2019

Es ist schade, das Sie nicht Vorort mit uns geredet haben, denn wo Menschen arbeiten, kann schon einmal etwas schief gehen und ein Stück Fleisch zu lange am Grill liegen, aber das wäre etwas gewesen was man sofort wieder gut machen hätte können.
Leider hilft Ihre Kritik auch sonst überhaupt nicht, da sie sehr kurz und nicht sehr Aussage kräftig ist. Wenn Sie schreiben würden, wann Sie bei uns gewesen sind und was Sie genau gegessen haben, könnten wir auch im Nachhinein reagieren.
Ihre Überschrift überschätzt, ärgert mich, denn es klingt so als hätten wir uns selber bewertet, aber die vielen positiven Bewertungen, haben andere Gäste abgegeben, es ist deren Meinung und Erlebtes, aber leider zücken die frustrierten Gäste schneller den Stift und schreiben, als die vielen zufriedenen.
Zwei Sterne finde ich trotzdem sehr hart.

Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Utmärkt service och prisvärd meny med många goda viner. Orkade tyvärr ingen efterrätt då schnizeln täckte hela tallriken :) Charmig servitör hjälpte oss välja ett gott inhemskt vin som förgyllde måltiden.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack Rebecka S
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Hej Alla!

Vi var på Wiener Wiaz haus och åt. Detta efter att vi funnit att de hade en massa bra recentioner på Tripadvisor.
Men det bra betyget var väl högt för den här restaurangen. Maten var helt OK och servicen var Ok men inte så att de skall ha högre betyg än 3. Vi fann andra restauranger som var bättre. Tyvärr.

Datum för besöket: juni 2018
3  Tack Mats G

Resenärer som tittade på Wiener Wiaz Haus tittade också på

Besökt Wiener Wiaz Haus? Berätta vad du tyckte!