Ibis Styles Wien City(Wien)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 110 US$/natt.

• Restaurang
Renaissance Wien Hotel(Wien)(Mycket prisvärt!)
Renaissance Hotels
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 71 US$/natt.

• Pool
Hotel Website
  • Rumservice
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Ett utmärkt hotell vi bor alltid här när vi reser till Wien personalen är fantastiska är alltid hjälpsamma och alltid ett trevligt bemötande har en fin värdegrund och människosyn frukosten är mycket bra sängarna i rummen mycket sköna. Hotellet ligger bra placerat nära till tunnelbana och spårvagn

• Bodde här: september 2016, reste med familjen
Tack Mikael R
Omdömet skrevs 22 oktober 2016

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Rummet var okej. Parkering innan inchekningen lite strulig med få platser, men ett temporärt parkeringstillstånd som vi fick på hotellet, löste problemet. Personalen korrekt och vänlig. Frukosten var bra utan att imponera. För att komma till hotellets parkering som ligger vid stationen fick man korsa en fyrfilig väg. Lite knepigt, kanske beroende på att byggarbeten pågick i kvarteren på vägen dit. Ett besök på Café Goldegg runt hörnet rekommenderas. Speciellt deras rökrum är värt ett besök...trots att vi inte är rökare.

Tips för att välja rum: Rummen tystare inåt gården. Trevlig bar.
  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Bengt L
Omdömet skrevs 29 februari 2016

Fina rum, trevligt bemötande och bra frukost. Tysta rum mot gården rekommenderas. Parkering hittade vi på smågatorna bakom hotellet. Ligger nära Schloss Belvedere som är väl värt ett besök med en vacker parkmiljö.

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack 961matsr
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 1 januari 2015 från mobil enhet

Mycket nära huvudcentralstationen. Rummet var ok, inget mer. Läget är mkt. bra. Belvadere var precis i närheten för lite sightseeing. Du kan lätt ta s-bahn från flygplatsen till stationen. Tar ca 20-30 min med 1 byte på Rennweg.

Tack Charlie B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original