Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 703)
Filtrera omdömen
2 703 resultat
Medlemsbetyg
749
1 058
556
196
144
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
749
1 058
556
196
144
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 703 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 november 2014

Fördelar: läget (till flygplatsen), rent, välutrustade rum, gratis wifi, bra kaffe tidigt på morgonen

Nackdelar: priset, underbemannade, ovanliga bokningsprocessen bygger på tryckta kuponger, mycket krångligt

Hotellet ligger två minuters gångavstånd från terminalen; ja, det tar längre tid att gå från terminalens ingång än till incheckningen. I själva verket bokade vi hotellet just för att vi hade en tidig flygning och i detta avseende var det perfekt. Hotellet ser bra ut, från lobbyn till rummen. Rummen är rena, har bra storlek med alla bekvämligheter som förväntas av ett 4-stjärnigt hotell. Buller förekommer knappt. WiFi är tillgänglig gratis och fungerar bra.

Frukost ingick i vårt pris, som vi inte kunde dra fördel av eftersom vi var tvungna att lämna för tidigt. Men när vi checkat ut (vid ca 05:00) var vi positivt överraskad att hitta ett litet bord med en kaffemaskin, smörgåsar och bakverk för morgonpigga nära receptionen. Kaffeutbudet var utmärkt (inklusive men inte begränsat till riktiga cappuccino), konditorivaror var goda, men smörgåsarna låg helt öppet utan skydd på bordet, så vi vågade inte prova dem.

Hotellet är enormt och receptionen är underbemannade sett till storlek den komplicerade incheckningsprocessen. Av någon mystisk anledning är incheckningsprocessen mycket lång. Varje person som väntade i kö med oss tog mer än fem minuter (och ofta mer än 10 minuter) för att checka in. Detta förvärrade den redan långa kön. Vår besvärliga bokningsprocess bestod av en kupong som måste skrivas ut och presenteras i receptionen (eftersom vi var på resande fot kunde vi inte hitta en skrivare, men att vidarebefordra kupongen till receptionen via e-post accepterades). Vi är inte säkra på om detta är en process hotellet använder eller bokning-webbplats som vi använde.

Hotellet är dyrt och priset är tydligt anpassad till företagsgäster från flygplatsen (som likt oss har en flygning innan tågen från centrum börjat gå). Vi ser priset som den enda stora nackdelen med detta hotell. I själva verket nästa gång vi kommer att vara i samma omständigheter i Wien kommer vi förmodligen boka något i centrum och ta en taxi till flygplatsen istället; Vi tror att detta kommer att det är ett betydligt billigare alternativ.

Tack SS_Que
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ca. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 10 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Daniela R, Manager på NH Vienna Airport Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Daniela R, Manager på NH Vienna Airport Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Daniela R, Manager på NH Vienna Airport Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Daniela R, Manager på NH Vienna Airport Conference Center, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen