Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Vacker stad, underbar arkitektur och perfekt för en långhelg. Hotellet är mysigt, bekvämt och har mycket vänlig och hjälpsam personal. Ligger inom gångavstånd från centrum men taxipriser är resonabla om man vill undvika längre promenader.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack EvaHelenaChristina
Lydia S, Verkaufsleiter på The Harmonie Vienna, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017

Dear valued guest, thanks a lot for your feedback. We are very happy that you have enjoyed your time in Vienna and that we were a part of your positive experience. Thanks for your recommendation. We are looking forward welcoming you some time again. Lydia S., Sales Manager, The Harmonie Vienna

Omdömet skrevs 21 augusti 2016 från mobil enhet

Hotellet är bra, Rummets ac Fungerar bra och hotellets frukost är God, Det är trevlig personal vid receptionen som bokar taxi till flygpplatsen. Men det skulle vara bättre om det inte var samma fika varje dag.

Bodde här: augusti 2016, reste ensam
Tack ANo N
Omdömet skrevs 12 juni 2016

Väldigt trevligt bemötande av personalen. Mysigt med afternoon tea och fantastisk frukost (som dessutom får ett plus i kanten då de bjöds på bubbel!). Rummen är väldigt rena och fräscha. Det enda minuset var att vår AC verkade leva sitt eget liv.

Mycket bra läge - nära till det mesta. Hotellet erbjöd även parkering i garage runt hörnet mot en extra kostnad. Vi checkade ut tidigt och fick varsin mycket välfylld frukostpåse att ta med till flyget. Vi skulle definitivt rekommendera hotellet!

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack AlexGalfvensjo
Omdömet skrevs 14 december 2015

Klockrent hotell. På alla sätt. Bra läge, bra personal och jättefina rum. Toppas med en riktigt bra frukost.Om man inte kan gå till alla sevärdheter eller till Wiens centrum så finns både t-bana och Taxi att tillgå

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Christina D
Omdömet skrevs 25 september 2013

Ett alldeles nyrenoverat hotell på promenadavstånd till centrum. Vill man åka finns både bussar, spårvagnar och U-Bahn i närheten.
Fräscht och snyggt och en härlig frukostbuffé. Trevliga restauranger i närheten.

• Bodde här: september 2013, reste med vänner
1  Tack ingegerder