Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

En fantastisk weekendresa som tog slut alldeles för fort. En dröm sedan många åt att få besöka Spanska Hovridskolan i Wien. Härliga caféer, bra mat och mängder av sevärdheter. Resan avslutades med en varm solig tur på Donau.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack LottaI
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager på Hotel Stefanie, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

Dear LottaI,

thank you for sharing your impressions and pictures on TripAdvisor giving us and further travellers important information. Your review really makes you want to travel in our beautiful city.

Hoping to welcome you back soon, we remain,

Omdömet skrevs 27 september 2016 från mobil enhet

Trevlig personal på ett anrikt hotell i Wien. Rum och badrum normalstora. Enda nackdelen av vårt rum, som låg mot gården, var klockringningen som startade vid 6-tiden på vardagarna och pågick varje halvtimme. Frukosten var riklig och mycket god.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Mid_aged_couple
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager på Hotel Stefanie, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2016

Dear Mid_aged_couple,

Thank you for taking the time to post your impressions on TripAdvisor.

Your opinion is very important because it gives us the possibility to control and improve our service.

We hope to welcome you soon again and remain,

Yours sincerely

Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Var här en natt med min man på vår bröllopsresa. Vi var väldigt nöjda med servicen från personalen, rummet samt den goda och rikliga frukosten. Om vi besöker Wien fler gånger kommer vi definitivt att boka rum här igen.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Cecilia L
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager på Hotel Stefanie, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2016

Dear Cecilia L,

Thank you for your nice comments. We hope you enjoyed your entire honeymoon and had a nice journey back home.

Looking forward to welcome you back in Vienna, we remain,

Omdömet skrevs 6 maj 2015

Ett mycket charmigt hotell, med mycket trevlig personal.
Ett extra plus för den goda frukosten.
Mycket bra mat i restaurangen, kan rekommendera att beställa bord.
Superior rummen är verkligen att rekommendera.
Ett extra plus var att hela hotellet är rökfritt.

Tips för att välja rum: Superior rummen är lagom stora man känner sig inte instängd.
  • Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Andrei S
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager på Hotel Stefanie, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2015

Dear Andrei S,

We are happy to learn that you enjoyed a pleasant vacation in our beautiful city Vienna and thank you for your nice review.

Wishing you a great spring continuation, we remain,

Omdömet skrevs 3 maj 2015

Fantastiskt hotell nära kommunikationer och centrum. Det äldsta hotellet i Wien charmigt och gemytligt. Frukosten var underbar och fantastisk bra utbud och mycket gott kaffe! Mycket hjälpsam och trevlig personal. Bra mat i restaurangen och baren. Rekommenderas varmt!!

Tips för att välja rum: Vi hade rum mot gården det var lugnt.
  • Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Inger N
linda_labschuetz, Internet Guest Relation Manager på Hotel Stefanie, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2015

Dear Inger N,

We are delighted to learn about your experience and thank you very much for your compliments.

We hope you had a nice journey back home and would be happy to welcome you back again at our Hotel Stefanie.

In the meantime, we remain,