Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 785)
Filtrera omdömen
1 785 resultat
Medlemsbetyg
1 060
500
155
34
36
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 060
500
155
34
36
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 785 omdömen
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Jag bodde på hotellet för ett par år sedan och var då missnöjd med servicen på restaurang vilket jag framförde här. Omdömet lästes av hotell som kompenserade mig på ett mycket bra sätt. Denna gång har jag inget att anmärka på. Vi åt en bra middag på hotellet med god mat och dryck samt god service. Även frukosten var utmärkt. In och utcheckning fungerade både snabbt och vänligt. Rummet på femte våningen var rymligt och fräscht. Med andra ord kan en vistelse på hotellet rekommenderas.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Bengt I
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonViennaPlaza, Guest Services på Hilton Vienna Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2017
Google-översättning

Dear Bengt I,

thank you for taking the time to write a response after your recent visit. I was delighted to read that you have had another positive visit to our hotel and look forward to welcoming you back again soon.

With kind regards from Vienna,
Peter Schmidt
Guest Services - Hilton Vienna Plaza

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 april 2016

Hotellet är i helhet väldigt bra upprustat och med fräscha rum och allmänna utrymmen. Presidential svit som vi hade bokat var inget speciellt förutom balkongen som vätte mot byggnaden mittemot. Boka rum med tillgång till executive lounge då det är värt lugnet vid frukosten och tillgänlighet till förfriskningar fram till 23.00.
Om man bara ska vara ett par dagar i Wien så är läget inte det allra bästa välj ett som ligger närmare alla sevärdheter istället.

Rumstips: Välj rum där executive lounge ingår då det är värt lugnet vid frukosten och förfriskningar när man känner för det.
Datum för vistelsen: april 2016
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Angel A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Agnetha S, Marketing Assistant på Hilton Vienna Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2016
Google-översättning

Dear Manella A,

thank you for sharing your feedback with us on TripAdvisor.
I am glad to see that you had an overall pleasant stay with us and hope to have the chance of welcoming you again in the future.

With kind regards from Vienna,
Agnetha Schöner
Marketing Assistant

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2016 från mobil enhet

Tillbringade påskhelgen på hotellet. Läget vid Schottentor var helt perfekt för oss . Ca 10 min till centrum och alla restauranger och sevärdheter.
Stora och fräscha rum. Tyvärr ingick inte frukost i priset.

Datum för vistelsen: mars 2016
Restyp: Reste som ett par
Tack Thomas L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Undvik hotellets restaurang då servicen är obefintlig. Gick därifrån hungrig efter att ha väntat i drygt 20 minuter på att få beställa. Då hade jag dessutom dessförinnan varit tvungen att gå fram till personalen och be om en meny. Personalen var mer intresserad av att prata och skoja med varandra än att servera gästerna.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Bengt I
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Matthias H, General Manager på Hilton Vienna Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2015
Google-översättning

Dear valued guest,

Thank you for taking the time to post a review on TripAdvisor regarding your recent stay with us.

First of all, please accept our sincerest apologies for the inconvenience in our EMILÉ Restaurant. We truly regret that we were not able to deliver the service you may expected from us this time. We thoroughly understand your frustration and please rest assured that we take all your comments seriously!

However, we hope that you have enjoyed the rest of your stay with us and we very much look forward to welcoming you back to the 1920`s style Hilton Vienna Plaza.

With kind regards,
Matthias Herd
Hotel Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HiltonViennaPlaza, Guest Services på Hilton Vienna Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen