• Restaurang
Ibis Styles Wien City(Wien)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 240 US$/natt.

Hilton
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 128 US$/natt.

Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 226 US$/natt.

• Pool
Priceline
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet har ett fantastiskt läge. Ligger mitt på Kärntner straße och ett stenkast från graben och all shopping. Har bott på detta hotell många gånger. Prickfri service och väldigt trevlig personal. Gångavstånd till de flesta sevärdheter så som operan, stephansdomen och café Sacher mm.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
1  Tack Joakim L
Omdömet skrevs 27 december 2015 från mobil enhet

Det här hotellet hade ett väldigt bra läge och det var prisvärt. Vi hade ett ganska litet rum med något hårda sängar. Det var en bra frukost med mycket valmöjligheter som gick att beställa upp till rummet för endast 5€ extra. Åker man över julen så kan det vara bra att veta att det mesta är stängt eller har speciella öppettider.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Josefine W
Omdömet skrevs 1 november 2015 från mobil enhet

Det finns positivt och negativt att säga om detta hotell. Läget är positivt men det blir också störande på natten med hög ljudnivån. Värmen gick inte att styra på vårt rum, så det hade varit bra att kunna öppna fönstret. Bra frukostbuffé och extra plus för omelettkock. Prisvärt för ett så centralt hotell.

Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack GunnarVanersborg
Omdömet skrevs 16 maj 2015

Ligger inte många meter från promenadstråket. Bra rum med normal standard dock är badrummen ganska små. Är nära till det mesta av sevärdheterna i Wien. Vi kombinerade boendet i Wien med boende i Bratislava. Tåget därimellan tar endast en timme och kostar 8 euro tur och retur.

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Lennart H
Omdömet skrevs 14 december 2014

Perfekt hotell för den som vill bo centralt. Ligger precis vid stora shoppinggatan och ett stenkast från Stefansplatz. Ett litet hotellrum men allt var rent och städat!
Frukosten var helt okej med en kock som gjorde omelett, tycker dock att 20 euro/person var lite i det högsta laget för frukosten. Tror det är billigare om man bokar frukost i förskott.
Ger betyget "mycket bra" för det perfekta läget!

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack Emelie C