“Maria Widengren”

Huberbrau Stuberl
Rankad som nr 2 av 101 Restauranger i Kitzbühel
Kök: Österrikiskt
Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och enkelt ställe med en härlig atmosfär. Maten är rejäl husmanskost och smakar gott efter en dag o backen. Det går inte att reservera bord, men den fantastiskt trevliga personalen gör allt för att finna lediga platser.

Tack Maria W

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Enkel och okomplicerad, men god mat. Fantastisk service. Härlig stämning. Här hår inte att boka bord, men dyk upp så fixar personalen det inom kort.

Tack Widengren
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Goda traditionella rätter med god öl från det egna bryggeriet. Snabb och trevlig service. Fin, gammal lokal med valv och vitputsade väggar. Har inte den bästa akustiken så det blir lätt hög volym. Men det kompenseras med den goda maten och de bra priserna!

Tack Clarso
Omdömet skrevs 12 mars 2015

Stället är mycket rustikt och genuint. Maten är enkel, traditionell, lagad med mycket kärlek och kunnande samt prisvärd till billig. Snabb, artig och korrekt service. Något bullrig miljö men...Jag älskar stället!
Är du i Kitzbühel - gå hit, du blir inte besviken.

Tack Sredna1
Omdömet skrevs 9 oktober 2014

Vi har haft en vecka i Kitzbuhel och blev rekommenderade att gå hit av vår värd på Pensionatet vi bodde på. Vi gick hit två gånger. Maten var bra, personalen trevlig, bra priser, en av de bästa restauranger vi varit på. Om du är i Kitzbuhel måste du besöka denna.

Tack Lasse W

Resenärer som tittade på Huberbrau Stuberl tittade också på

Kitzbühel, Tirol

Besökt Huberbrau Stuberl? Berätta vad du tyckte!