“God mat”

Gasthof Goldgasse
Rankad som nr 40 av 713 Restauranger i Salzburg
Kök: Österrikiskt, Matställe
Omdömet skrevs 13 maj 2016

God mat och en trevlig miljö, som man förväntar på ett Gasthof i Österrike. Personalen trevlig och maten kom snabbt.

Tack Seth E

Omdömet skrevs 14 januari 2016 från mobil enhet

Var där och år med fru och två barn och alla tyckte om sin mat. Väldigt god mat, både huvudrätt och förrätt. Snabb och trevlig personal och den godaste maten vi åt i Salzburg. Kan varmt rekommendera restaurangen

Tack Mattias A
Omdömet skrevs 27 september 2015

Är du i Salzburg ska du definitivt besöka denna guldkrog. Riktigt god och vällagad mat, rask, trevlig och lyhörd personal. Och en härlig miljö.

Tack GoranWaldt
Omdömet skrevs 24 juni 2015

Överreklamerad, schnitzel jättetun, torr,beef för saltat, nokerl inte värd reklamen, så där för 82 Euro för 2 pers

Tack Sofie690
Omdömet skrevs 10 december 2014

På den lilla gågatan Goldgasse 10 i Salzburgs gamla stadsdel hittar du ett utmärkt gasthof med mycket trevlig inredning, perfekt och snabb service och mat som är mycket god. Och som alltid i Österrike - rent och snyggt. Gå dit och ät!

• Atmosfär
Tack caleca

Resenärer som tittade på Gasthof Goldgasse tittade också på

Besökt Gasthof Goldgasse? Berätta vad du tyckte!