“Genuin restaurant”

Goldene Kugel Bankhammer's Wirtshaus
Rankad som nr 115 av 708 Restauranger i Salzburg
Kök: Österrikiskt
Omdömet skrevs 18 oktober 2016

Österrikisk restaurang i lite klassisk stil. Bra service och ok priser för att ligga mitt i turist-stråket. Maten var bra men å andra sidan borde en restaurang i Österrike inte kunna misslyckas med Schnitzel.

1  Tack Marcus W

Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Ett stenkast från Mozartplaze ligger denna mycket trevliga och prisvärda restaurang.
Vi åt champinjonschnitzel och kycklingsallad. Båda var mycket goda

Tack Mats E
Omdömet skrevs 15 juli 2016

Restaurangen som ligger centralt i gamla stan är inredd på traditionellt sätt med rustika trämöbler. Vi åt lunch, wienerschnitzel som var god.

Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs 17 februari 2016

Åt lunch här med familjen. Det ligger mitt i gamla stan. God österrikisk mat i väl tilltagna portioner.

Tack Ylva S
Omdömet skrevs 21 september 2014

Ligger perfekt mitt i gamla stan. Traditionell österrikisk mat och dryck. Lite spartanskt möblerat, opersonligt och påminner lite om en ölhall. Servicen var snabb. Min gulaschsoppa var för lite kryddad för att vara riktigt god. Maken tog en kötträtt som han var riktigt nöjd med.

• Atmosfär
Tack Ylva S

Resenärer som tittade på Goldene Kugel Bankhammer's Wirtshaus tittade också på

Besökt Goldene Kugel Bankhammer's Wirtshaus? Berätta vad du tyckte!