Omdömet skrevs 1 oktober 2017

En mycket fin anläggning med suverän personal och fin service. Bra placering i stan med endast några minuters promenad till turiststråket ner mot gamla stan och floden. Rummen var fräscha, moderna och mycket bra utrustade. Frukosten var riklig och välsmakande. Ett kanonställe. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Jazzteffe
sabine2412, Geschäftsführer på Hotel&Villa Auersperg, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Dear Jazzteffe,

thank you very much for taking the time to review your stay at the Hotel Auersperg Salzburg.
We are absolutely delighted to read your amazing feedback and are very honored that you found this to be a perfect stay.

We are already looking forward to welcoming you again.

Your Auersperg Team

Omdömet skrevs 18 juli 2017

Hotellet har stora bra rum med möjlighet till extrasängar. Fin bastuavdelning som vi tyvärr inte han utnyttja. Liten men trevlig bar fanns också. Frukosten var väldigt bra med specialkaffe och möjlighet att beställa olika varianter av ägg.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 783robertn
Omdömet skrevs 3 juli 2016 från mobil enhet

Ett personligt hotell med ambitioner som jag varmt kan rekommendera. Bra service och ett bekvämt rum.
Frukosten alldeles perfekt. Det ligger i utkanten av centrum och är därmed lugnare. Det är inga avstånd. Be gärna om ett rum mot gården. Vi fick bra middagsförslag.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack IngridJ243
Omdömet skrevs 5 augusti 2015

Jättetrevligt personal, bra bemötande rakt igenom! Vi bodde i en Villa som tack och lov hade AC då det var riktigt varmt! Rummet var helt fantastiskt!! Stiligt, rent och modernt! Dvd fanns och man kunde låna filmer. Bra frukost och mysiga ställen att sitta utomhus. Ligger 10 min promenad från gamla stan. Bra med parkering som kostar.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Cecilia J
Omdömet skrevs 27 maj 2015

Vi fick ett nyrenoverat rum, mycket snyggt och fräscht inrett. Egen Nespresso-bryggare på rummet, DVD och filmer att låna. Gratis Wifi. En fantastisk frukost där allt man kunde önska fanns. Läget var lugnt och ingen trafik. Bra parkering på gården. Ett hotell där man har tänkt på allt för sina gäster, tex cyklar att låna. 10 min promenad till absoluta centrum.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Ylva T