Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 457)
Filtrera omdömen
2 457 resultat
Medlemsbetyg
1 034
1 023
285
68
47
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 034
1 023
285
68
47
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 457 omdömen
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Fint och modernt hotell med fräscha och fina rum, bra uteterass (både på tak och vid pool), och en trevlig restaurang/bar/uteservering där vi beställde in ett gott rödvin och ostbricka. Vänlig och hjälpsam personal (pratade bra engelska) och bra med parkering i parkeringsgarage strax under hotellet.

Hotellfrukosten var riktigt riktigt bra tyckte vi alla! Äggröran är himmelsk!! Även champinjonerna! Saknade dock färdigskivad ost och honung.

Här kan vi absolut tänka oss att bo igen om vi besöker Monte Carlo någon mer gång! :)

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack AngelicaMagn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NovotelMonte-Carlo, General Manager på Novotel Monte Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2017
Google-översättning

Many thanks for your kind review of the hotel. I was delighted to read that you enjoyed the hotel and its terraces.
We would be happy to welcome you again soon,

Warm regards,

Guillaume Rapin
General Manager - Novotel Monte Carlo

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Bra hotell med pool Bra service av en
Mycket trevlig personal i receptionen som löste allt vi behövde hjälp med. Stora och fräscha rum
Med bra badrum. Läget är bra , lätt att ta sig vart man än ska i staden

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Janne58
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
grapin, General Manager på Novotel Monte Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2016
Google-översättning

Many thanks for this positive review. I was very pleased to read this positive feedback and I hope to welcome you again soon.
Kind regards,

Guillaume Rapin

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Ett fräscht och bra hotell i standard klass. Okej frukost med bra service. Många barn familjer. Pool med poolvakt och bra pool service. Lätt att ta sig upp och ner till hamnen med hjälp av rulltrappor. Känns som allt ligger inom gångavstånd.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Pia_fia4
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
grapin, General Manager på Novotel Monte Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2016
Google-översättning

Many thanks for this positive review. I was very pleased to read that you enjoyed your stay with us and the central location of the hotel.
I look forward to welcoming you again soon,

Kind regards,

Guillaume Rapin

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med bästa läge till allt ,kan inte bli bättre när man kommer med tåget. Fantastisk personal rena och fräscha rum och fantastiskt sköna sängar.Frukosten var utmärkt hade allt man ville ha o lite till. Det fanns även möjlighet att beställa frukost på rummet ,utnyttja alla faciliteter så som poolen,hammam bastu m.m. Personalen väldigt väldigt hjälpsam och trevlig. Imponerande att det gick att boka grattis shuffel transport till restauranger i Monaco. Det enda vi upplevde som lite synd var att många restauranger och barer stängde så tidigt som kl 23.00.Men annars ett minne för livet, rekommenderar varmt detta hotell

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Veronica H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
grapin, General Manager på Novotel Monte Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2016
Google-översättning

Many thanks for this very positive review. Thank you for having chosen to stay with us and we hope to welcome you again soon.
Kind regards,

Guillaume Rapin

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 19 mars 2016

Detta var vår första vistelse i 2016 och vi stannade i 5 nätter. Incheckningen gick smidigt och snabbt. Vi är guld medlemmar av Le ClubAccor och uppgraderades till en mycket trevlig executive-rum med en fantastisk utsikt över den största hamnen och Palace. Vi deltog i Monaco Run 2016 och efter loppet var det mycket trevligt att koppla av och prova på den nybyggda bastun i gymmet. Vi kommer definitivt att bo här igen, snart. Vi rekommenderar detta hotell till våra vänner för deras vistelse i Furstendömet.

Omdömen sammanställs i samarbete med Novotel Hotels
Tack Yachtsons
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Visa fler omdömen