Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 061)
Filtrera omdömen
1 061 resultat
Medlemsbetyg
796
172
51
24
18
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
796
172
51
24
18
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 061 omdömen
Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Vackert hotel med alla bekvämligheter. Vänlig och hjälpsam service, topp restauranger ( en fransk med två stjärnor och en japansk med en stjärna). Hotellet har ett mycket bra läge. Den uppvärmda utomhuspoolen är skön och kring vilken man kan inta en solstol och bli serverad något att dricka eller sitta vid ett bord för att äta sin frukost utomhus ( om man så föredrar), eller lunch eller sommartid även middag.
En fin Spaanläggning finns.
Vad mer kan man önska sig?

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Lena W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HOTELMETROPOLEMC, Responsable relations clients på Hotel Metropole Monte-Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2016
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you very much for leaving this amazing feedback about your recent stay in our the Hotel Metropole Monte-Carlo.

We are happy to hear that you appreciated our Japanese restaurant Yoshi as well as the SPA and the pool area Odyssey.

While Odyssey is a great experience during the day it will soon open in the evenings as well for magical summer evenings. We hope to have the pleasure to welcome you on that occasion for you to experience of Odyssey by night.

We would be delighted to welcome you again very soon.

Yours sincerely,

Karine ORILIERI
Front of the House Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 januari 2013

Vi hade förmånen att bo 5 nätter på det här fantastiska hotellet.
Hotellet har ett väldigt bra centralt läge med nära till Casinot, bad, restauranger och galleria.
Personalen är väldigt trevlig och serviceminded.
Ända minuset var att i duschen fanns en begynnande mögelskada och att dom inte tog bort gammal frukt och smutsig "disk".
Hotellet har 2 väldigt bra restauranger som båda har stjärnor i Guide de Michelin och främst Yoshi rekommenderas.

  • Bodde här: juni 2012, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack exchange_11
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 november 2012

Centralt läge, bara några meter ifrån Casinot. Lätt och hitta parkering till bil. Personalen passade upp på en från början till slut. T.e.x som parkera bilen, ta upp bagage och lämna upp shopping påsar.
Exklusiv shopping i anslutning. Frukosten var utsökt. Rekommenderar verkligen en vistelse på det här hotellet.

  • Bodde här: november 2012
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack peruanna_72
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 27 juli 2011

Bodde där två nätter för en väns bröllop.
Uppgraderade från Deluxe till Junior svit tack vare Amex Fine Hotels paket.
Vacket hotell i traditionell stil strax utanför Casino Square.
Bra pool, spa etc. Rummen mycket traditionellt franska, bekväma med moderna beståndsdelar (dockningsstation för ipod, jetdusch etc.) Mycket lugnt i sviten eftersom den hade en andra dörr mellan korridoren och det stora rummet.
Utmärkt Concierge-- mycket hjälpsam (jag tycker de är bättre i södra Europa än i många andra delar av världen.) Skulle åka tillbaka.

1  Tack LuxuryLoverLondon
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med The Leading Hotels of the World
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CélineVeillas V, Responsable relations clients på Hotel Metropole Monte-Carlo, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen