“Förträffligt!!”
Omdöme om Cort de Popaire

Cort de Popaire
Rankad som nr 1 av 31 Restauranger i Soldeu
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Trevlig miljö i urgammalt stall, utan att det känns tillgjort. Synnerligen trevlig och serviceminded personal. Maten var superb de två kvällar vi besökte restaurangen och hela upplevelsen var klart prisvärd. Första sittningen, kl 1900 kändes dock lite pressad. Skulle gärna stannat längre än två timmar!

Datum för besöket: mars 2018
Tack Anders F

Omdömet skrevs 6 februari 2018

Avslutade precis som året innan vår jobbskidresa till Grandvalira med gemensam middag här. Varmt, välkomnande mysigt, personligt samt god mat och dryck. ett toppenställe helt enkelt!

Datum för besöket: februari 2018
Tack 11ErikS
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen tillsammans med kompisar denna kväll. Beställde entrecote som tyvärr inte höll måttet. Segt och inte heller bättre efter en vänta tillbaka i köket. Såsen och tillbehören var dock mycket bra. Trevlig miljö och godkänt personligt bemöteamde. Mina vänner var nöjda med maten i övrigt.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Magnus H
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Mysig miljo, fantastisk mat, bra viner till bra priser
Trevlig personal. Vi var här 2 ggr under en 5 dagars vistelse. Blir vårt val nästa gång igen. Boka bord

Datum för besöket: mars 2017
Tack 123768906e43
Omdömet skrevs 31 januari 2017

Fantastiskt mysigt ställe med god mat och dryck till vettigt pris. En stor eloge till ägarna och den glada trevliga och hjälpsamma personalen. Vi var här två kvällar i rad på vår skidresa. Första kvällen 6 personer och andra hela sällskapet på 25 med en underbart god skräddarsydd gruppmeny. Hit går vi gärna igen.

Datum för besöket: januari 2017
Tack 11ErikS

Resenärer som tittade på Cort de Popaire tittade också på

El Tarter, Kommundelen Canillo

Soldeu, Kommundelen Canillo

Besökt Cort de Popaire? Berätta vad du tyckte!