“Hemsk mat”

Restaurant Camping Valira
Rankad som nr 177 av 238 Restauranger i Andorra la Vella
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Var nog värsta stället jag någonsin ätit på, valde dyraste köttbiten och bad speciellt om well done den var helt blodig men kolsvart på utsidan och inte så mycket som en grönsak på tallriken. Vi valde att resa oss upp och gå därifrån vilket resulterade i att vi inte behövde betala maten men det var ju inte därför vi gick dit, utan vi var hungriga och tyvärr lika hungriga när vi gick därifrån. Väldigt tråkigt att den händelsen får förstöra en annars perfekt camping med trevlig personal och nära centrum.

Datum för besöket: februari 2020

Omdömet skrevs 10 februari 2019 från mobil enhet

Datum för besöket: februari 2019

Resenärer som tittade på Restaurant Camping Valira tittade också på

Andorra la Vella, Andorra la Vella Parish

Besökt Restaurant Camping Valira? Berätta vad du tyckte!