“Genuin restaurant.”
Omdöme om Mother's Restaurant

Mother's Restaurant
Rankad som nr 31 av 631 Restauranger i Paphos
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 6 september 2017

Vi hittade detta ställe på TripAdvisor, men det var inte lätt att hitta till denna bakgata, tillslut sprang vi på det. Vi kom dit mellan lunch och middag så vi var ensamma där.
Vi tog dagens - två sorters kött, kyftpotatis och sallad. Väldigt gott. Tillagat i ugnen som han eldade i utomhus. Miljön är väldigt sliten, stolar som knappt håller ihop med extra dynor, slitna dukar men fullt med charm. Vi gillar det här stället och kommer gärna tillbaks.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack G L

Omdömet skrevs 7 maj 2017

Missa inte denna restaurang som ligger lite undangömd. Det är en taverna med fantastisk atmosfär och mycket god, vällagad mat. De tre herrar som servade gästerna denna kväll bidrog till en mycket glad och härlig stämning!

Datum för besöket: april 2017
Tack Annica H
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Liten taverna på en bakgata i centrum av Pahfos drivs av samma familj sedan 40 år
Startades Mamma idag driv av 2 bröder,syrran,2 kusiner samt sonson
Vi dansade Zorna efter en god och omfångsrik middag 16 rätter

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Herneflod
Omdömet skrevs 14 maj 2016

En kulrinarisk kulturell upplevelse, fantastisk mat, trevlig personal med chefen Kostas, Sotiris m.flera och mycket god service i en blomstrande vacker lugn miljö. Dit återkommer jag gärna många gånger under en semester i Pafhos…

Datum för besöket: maj 2016
2  Tack nillan513
Omdömet skrevs 8 juli 2014

En väldigt mysig restaurang som ligger väl gömd på en fin bakgård. Maten är vällagad och jättegod. De två bröderna, Soteris och Costas gör allt för att gästerna ska trivas.
Om du letar efter något genuint, avspänt och kärleksfullt så får du inte missa denna pärla.

Datum för besöket: juli 2014
    • Atmosfär
1  Tack Annikaijulita

Resenärer som tittade på Mother's Restaurant tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Mother's Restaurant? Berätta vad du tyckte!