“Snyggt och mycket gott ”

The Lodge Steak & Seafood Co.
Rankad som nr 46 av 631 Restauranger i Paphos
Bra för: Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Snygg restaurang med kunnig personal. Maten var superb och vinet som rekommenderades var perfekt till. Snyggt, gott, trevligt! Rekommenderas!

Datum för besöket: mars 2018
Tack eJeBi

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi firade en 60 års dag på denna restaurang och det var helt grymt! Väldig trevlig och serviceinriktad personal. Grymt god mat, både kött och vegetariskt var kanongott! Väl värt ett besök!

Datum för besöket: mars 2018
Tack riisb
Omdömet skrevs 6 september 2017

Sydafrikanskt kök där flera olika såser tillsammans med riktigt vällagat kött är basen!
Otroligt bra tillagat kött som är exakt så som var och en önskar. Till det en räcka såser..mmmm... dessutom kött så det räcker och blir över, om man vill. Får välja själv! Stark rekommendation!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack standuplars
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

God mat, köttet är att rekommendera. Även den helgrillade kycklingen. Trevlig personal, varit här förtalet gånger.

Datum för besöket: april 2017
Tack Emma H
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade att äta på denna restaurang av en stamkund. Restaurangen var välkomnande och fint inredd. Bemötandet var det inget fel på.
Däremot fick vi vänta ganska länge på huvudrätten och när den kom blev vi besvikna då det inte levde upp till våra förväntningar vilket man förväntar sig i denna prisklass, som ligger bland den högre i stan.
Nej, vi kommer inte att återvända hit, tyvärr, hade önskat att det var bra då restaurangen är ett bra alternativ till det traditionella utbudet i stan.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Keijo L

Resenärer som tittade på The Lodge Steak & Seafood Co. tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt The Lodge Steak & Seafood Co.? Berätta vad du tyckte!