“Fantastisk service!”

Kök: Grekiskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Besökte restaurangen vår första kväll i Paphos. Ligger bara 300 m från hotellet vi bor (Alexander the great) Fantastisk service och mycket god vällagad mat. Vi går hit igen innan vi åker hem. Rekommenderas varmt!

Tack eJeBi

Omdömet skrevs 20 juli 2015 från mobil enhet

En liten och elegant resto en bit utanför Kato Paphos och nära hamnen.
Maten, består av både Cypriotiska klassiker och internationella rätter. Bästa service och gästvänlighet vi har upplevt där och priser var genomsnittlig bra.

Tack lapskoj
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 28 november 2014

Den bästa fast meny på €15,95 , med ett utmärkt val av mat, utmärkt service från ägaren Demetris och hans personal.Restaurangen är ofta fullbokad så jag rekommenderar att du bokar bord i förväg. Det finns också en omfattande à la carte-meny. Tack än en gång. Oh, nästan glömde du får en liquer och en konjak innan du går. Vi ses nästa år.

Tack alwayssue
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 17 november 2014

Provade ett antal restauranger i Phafos innan jag provade Les Amis, och första kvällens upplevesle gjorde att vi valde att äta där de återstående kvällarna. De har en utmärkt omfattande 3 rätters meny för 16 euro, som vi hade den första natten. Tyvärr var det bara för mycket mat så följande nätter åt vi bara en eller två rätter från huvud meyn. Maten är grekiska och europeisk. Jag kan vittna om att Souvlaki, Mousaka och Baklava är utmärkta och pepparsteken jag åt den sista kvällen var bästa jag någonsin ätit. Restaurang är familjeägt och mycket vänlig, servicen är bra, men kan vara långsamt när det är fullt. Förhandsbokning krävs.

Tack Fullofbeanz
Omdömet skrevs 27 juli 2014 från mobil enhet

En mycket bra restaurant som ligger lite vid sidan av de turisttäta gatorna. Lugn och trevlig atmosfär. Trevlig och serviceinriktad personal som satte verkligen sina gäster i fokus och såg till att alla var nöjda. Snabbt servering av maten, fyllde på glas, tog bort tallrikar och skötte servicen perfekt. Ett mycket trevligt ställe med mycket god mat som är värt att återkomma till. Missa inte!

Tack Grynet8

Resenärer som tittade på Les Amis tittade också på

Distriktet Paphos, Cypern

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Les Amis? Berätta vad du tyckte!