“Rörigt men god mat”

Rankad som nr 78 av 631 Restauranger i Paphos
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Rörigt mottagande, stimmigt och högljutt i lokalen, alert personal och enkel och god mat. Gillade calamares lite extra. Dottern åt sushi. Helt ok.

Datum för besöket: mars 2018
Tack eJeBi

Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Vi gillar fisk och skaldjur och då är Ocean Basket det självklara första valet. Den nya restaurangen i Corall Bay var minst lika bra som den gamla i Kato Paphos turistdistriktet. Vi njöt av musslor i god sås och en grillad torsk. Vänliga och snabba servitörer gjorde vår lunch lyckad. Men varför har man inte bekväma stolar? De pittoreska stolarna är trevliga att inreda med men mycket obekväma att sitta på. I övrigt fint!
Parkering i direkt anslutning till restaurangen.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Angelica F
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god fisk och skaldjur!
Nästan bara lokala Paphos-bor så det måste ju vara bra!
Åt en av deras blandade tallrikar med både fisk, räkor och bläckfisk - helt fantastiskt!

Datum för besöket: november 2016
Tack Ann L
Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

Äntligen en fiskrestaurang som erbjuder variation av både fisk,skaldjur samt sushi
Snabb service ,god mat och mycket gäster

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Herneflod
Omdömet skrevs 13 oktober 2014

Inte lyx, inte fint men ack så gott och trevligt. Ocean Basket har ett fantastiskt koncept och duktiga medarbetare. Bästa råvarorna och skickliga på att sätta smakerna. Snabbt serverat utan krusiduller. Maten är varm, god och varierad, tillbehören gott smakande. Kan inte mer än rekommenderas, är du där under högsäsong så boka bord för det syntes att det var omtyckt.

Datum för besöket: oktober 2014
    • Atmosfär
Tack Lundemo

Resenärer som tittade på Ocean Basket Paphos tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Ocean Basket Paphos? Berätta vad du tyckte!