“Genuin mat och bra service”
Omdöme om Ficardo Restaurant

Ficardo Restaurant
Rankad som nr 25 av 626 Restauranger i Paphos
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt bra Mat, den var vällagad, allt på tallriken var en smaksensation! Upplägget var fint, priserna var väl värda sina rätter och en fantastisk service! Lagom stora portioner så att vi kunde avnjuta efterrätt! Rekommenderas!

1  Tack Sara N

Omdömet skrevs 29 oktober 2015 från mobil enhet

Underbart bemötande och härlig atmosfär. Maten är av hög klass och är värt ett besök. Var här 4 ggr under 6 dagar . Åker gärna hit flera ggr . Stifadon är min favorit men också mix grill tallriken.

Tack Niklas J
Omdömet skrevs 2 maj 2015 från mobil enhet

Utomordentligt trevlig miljö, personal och mat. Vi åt både pasta, kött och kyckling. Hit skall vi gå igen. Kan varmt rekommendera.

Tack Us6404
Omdömet skrevs 5 april 2014

trevlig snygg restaurang nära vårt hotell. Bra bemötande god mat hyfsat billigt dock, lite folk kanske pga att det regnade och åskade den kvällen.

1  Tack lillys030
Omdömet skrevs 9 november 2013

Oerhört trevlig restaurang med vänlig personal som var väldigt måna om att vi var nöjda med allting. Värt ett besök!

• Atmosfär
Tack Josefine369

Resenärer som tittade på Ficardo Restaurant tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Ficardo Restaurant? Berätta vad du tyckte!