“Fantastisk mixed Meze”
Omdöme om Windmill Restaurant

Windmill Restaurant
Rankad som nr 9 av 627 Restauranger i Paphos
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn, Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

Ett tjugotal underbart fräscha och goda smårätter. Gott vin. Trevlig personal. Allt snyggt och fräscht. Rekommenderas varmt!

Tack Kerstin A

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Vi 4 i familjen åt oss mer än mätta och hade då inte orkat äta ens hälften av det som serverades. Det vegetariska serverades i rikt överflöd. Trevlig personal och god mat. Ett av de bästa restauranger vi ätit på i Cypern inräknat mat och stämning. 70€ för huvud- och efterrätter.

Tack StefanR814
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Bra familjär restaurang, vällagat, gott med inhemska smaker. Många besökare så att boka bord är en bra idé. Servicen kunde varit lite snabbare. Vi kommer med säkerhet att äta där igen!

Tack Mikael W
Omdömet skrevs 23 oktober 2015 från mobil enhet

Våran sista kväll i Paphos och vi hamnade på denna underbara familjeägda resturang. Vi tog fisk och skaldjursmeze som var gudomligt god. Fick oxå receptet på mammas goda linsgryta som vi gick smaka extra på. Är verkligen värt ett besök.

Tack Paradise213957
Omdömet skrevs 18 juni 2015 från mobil enhet

Bra variation av rätter. Vi åt Grillad lax, kyckling i pepparsås och en vegetarisk tallrik. Allt var gott och vällagat
Lite fantasilöst att servera kokta grönsaker till. God baklava som dessert. 60 euro för 3 personer.

Tack GunnarVanersborg

Resenärer som tittade på Windmill Restaurant tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Windmill Restaurant? Berätta vad du tyckte!