“Toppen!”

Namaste Indian Restaurant
Rankad som nr 1 av 564 Restauranger i Paphos

Toppen mat!
Lite kostsam men även väldigt prisvärd.
Deras butter chicken är toppen.
Fisken är god & smakrik
Lammet är gott & väldigt mött.

Väl värt ett besök & inte minst: väldigt trevlig personal

Datum för besöket: september 2020
Tack sajadhassoun
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 155)

Omdömet skrevs 28 september 2019

Jättegod mat, supertrevlig personal och vettiga priser. Ta gärna flera rätter och dela mellan varandra, då allt är väl tilltaget och räcker till flera.

Datum för besöket: september 2019
Tack mariaeF9348MW
Omdömet skrevs 3 november 2018

Fantastisk indier i Pafos. Tror inte att vi har detsamma i Sverige. Dock är det ett klokt val att låta kyparna förslå smårätter. Det är en helt ny smaksensation att uppleva, välj inte något som ni brukar äta i Sverige på indisk restaurang utan gå utanför boxen och låt er väl smaka. Vi tycker inte om vegetarisk mat ivanliga fall, men detta fick oss att tänka om. Jätteläckert och vällagat Rekommenderas varmt

Datum för besöket: november 2018
Tack mamma064
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Efter att jag ätit på denna restaurang fanns det ingen annan restaurang i Paphos som var god nog åt mig.
Varje måltid var en upplevelse. Kan inte nog rekommendera Namaste. Skulle kunna åka till Paphos enbart för att få äta där.

Datum för besöket: september 2017
Tack LovisaEmil
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Jätte god mat o väl kryddat
Underbar personal som talar alla språk.
Absolut att recomenderainte heller så dyrt obrervera att kött o ris är separat!!
Mums

Datum för besöket: augusti 2017
Tack lottac616

Resenärer som tittade på Namaste Indian Restaurant tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt Namaste Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!