“Kanon”

7 St. Georges Tavern
Rankad som nr 18 av 631 Restauranger i Paphos
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Ett genuint ställe med cypriotisk mat. Maten kommer i omgångar tills man säger stopp. Vi var 6 personer så vi tog in omgång efter omgång, tillslut kom hon och fråga om vi ville ha mer mat eller om vi var nöjda. Väldigt god mat! Vi hade även med oss en vegetarian som kunde äta en hel del. Vi var alla väldigt nöjda. Vi tog även in dessert som var grymt god. Dessert kostar dock extra. Mysigt och roligt ställe att besöka, trevlig personal.

Datum för besöket: mars 2018
Tack riisb

Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

Vi var här och käkade middag med kollegorna. Vilket ställe, måste besökas. Maten och vinet som serveras är producerat på gården. Maten kommer in på små fat. De kommer in nya rätter och mat hela tiden. Man måste säga stop för att maten ska sluta komma. Då får man efterrätt. Samma sak med vin. Ägaren berättade att de är hans filosofi att bjuda gästerna precis som han hade velat bli bjuden. Känn dig som hemma

Datum för besöket: oktober 2016
Tack magdalena231
Omdömet skrevs 11 oktober 2016

min fru ville ha lite ouzo före maten,så vi beställde 2 glas,det var knappt 4cl i glaset
så vi tog 2 till,jag var inte medveten om priset,men jag vet att det kostade en helflaska på lidl 3 euro.till min förvåning när notan kom så fick vi betala 14 euro för ouzon.
otrolig rövarpris.maten var sådär.inga dukar på borden,ingen salt och peppar,
tandpetare hehe-glöm det,
lång väntetid,fanns inte ens en stackars oliv på salladen,ingen citron till någonting,
olivoljan var av sämsta kvalitet,rödvinet var hemsk,jag har aldrig druckit så dålig
vin i hela mitt liv.det fanns inte någon tillbehör överhuvudtaget till någon av smårätterna lite dipsås-vitlöksås,eller vad som helst,två små köttbitar som räcker för en bebis ungefär,min fru åt bara vegetarisk mat vi sa till ägaren och en av dom som serverade oss,att min fru vill ha veg.meze,den maten som hon fick kan man göra själv hemma för typ 20 kronor /2 eur)riktig lurendrejeri.vi fick antagligen en meze allt som allt och fick betala för 2.allt som allt 17 euro per person för mat som var knappt kryddad av nånting,Osten var kul att se 2 små bitar torr fetaost dom vägde ungefär 10 gramm,Det enda positiva var att köttet var mört,/kyckling-lamm-ossobucco,)
men oxköttet var torr och smaklös,Sämsta meze jag har ätitt någonsin.
Personalen var trevlig.

Datum för besöket: oktober 2016
1  Tack serviceproffset
Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Det finns ingen meny. När du kommer beställer du vin - rött eller vitt, öl eller annan dryck. Kyparen börjar bära in dryck. Efter det kommer maten in på 3-5 små fat i olika omgångar (likt tapas). De håller koll på när faten är tomma och då bär de in nästa omgång smårätter. Så här håller det på tills du ber att få notan. Du betalar för hur många omgångar mat du fått in samt drycken.
Maten är lokalproducerad och bland det godaste jag ätit! Kom hungrig! Miljön är väldigt genuin och enkel. Personalen mycket trevlig. Inte särskilt dyrt heller.
Restaurangen är mycket populär bland ortsbefolkningen så det kan var en god ide att förboka bord ( i alla fall under en helg).

Datum för besöket: april 2016
Tack Kicki R
Omdömet skrevs 5 maj 2016 från mobil enhet

Vi hade ätit på många olika restauranger under veckan men den här var den bästa! Vegetarianer blir bemötta med respekt, det frågas om allergier, de ha barnstolar och en fantastisk personal som informerar om alla maträtter och dess historia. Maten är ekologiskt odlad, närproducerad och fantastiskt smakrik! Hit vill man återvända och vi rekommenderar er alla ett besök!

Datum för besöket: maj 2016
Tack linamolander

Resenärer som tittade på 7 St. Georges Tavern tittade också på

Paphos, Distriktet Paphos

Besökt 7 St. Georges Tavern? Berätta vad du tyckte!