Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 316)
Filtrera omdömen
1 316 resultat
Medlemsbetyg
675
420
155
41
25
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
675
420
155
41
25
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 1 316 omdömen
Omdömet skrevs 7 september 2017

Ett ganska bra hotell med ett bra läge på stranden. Stora rum men lite slitna. Vi fick ett rum på första våningen där den största delen av utsikten utgjordes av ett hustak till entrén. Luftkonditioneringen gick tyvärr ej att ställa utan antingen blåste det kalluft hela tiden annars var det andra läget att man fick stänga av den. Men eftersom det var mycket varmt så fungerade den ändå bra.Sängarna var bekväma. Städningen fungerade bra.Vi åt frukostbuffé och den var stor men ganska ensidig.Samma saker på buffen varje dag. Sista kvällen åt vi middagsbuffe men det var ingen höjdare. Inga lokala specialiteter så vi var glada att vi inte betalat extra för ha den hela veckan. Personalen är alldeles för snabb att plocka av borden så om du gick för att hämta ett glas Juice och knappt börjat äta din frukost så var allting bortplockat när du kom tillbaks.Annars har hotellet ett jättestort mycket trevligt poolområde där man aldrig behöver trängas.Stranden är ganska stenig och det är även botten..

  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack affes7
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AlexandraYakovleva, Guest Relations Officer på Atlantica Miramare Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2017
Google-översättning

Dear affes7,

Thank you very much for your review! We are very happy that you had an overall positive experience at our property and thank you for sharing your impressions with us!

Best Wishes,
Alexandra Yakovleva | Guest Relations Officer
pr_miramare@atlanticahotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 september 2017

Hotellet var fräscht och modernt med ett perfekt läge alldeles intill havet. Rummen var fina, poolområdet var stort och fräscht med massor av solsängar. Det fanns en stor pool avsedda för vuxna och en pool som tillät lek och stoj. Personalen var mycket trevlig och hjälpsamma.

MEN! Jag bodde på hotellet med All inclusive i en vecka....Frukosten var bra men lunchen och middagen var värdelös! Absolut värdelös!

Mitt flyg på vägen hem var ett kvällsflyg så jag frågade om det fanns möjlighet att få en sen utcheckning. Det gick att ordna mot en kostnad av 50€. Då fick man ha rummet i 6 timmar till.. Det tycker jag var oerhört snålt!

  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack jennnuuh
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AlexandraYakovleva, Guest Relation Officer på Atlantica Miramare Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2017
Google-översättning

Dear jennuuh,

Thank you for your review of our property on TripAdvisor.

I'm glad to hear that our amenities satisfied your needs and our staff was able to help you and make your holiday more enjoyable. However, it's sad to hear that our buffet varieties was not up to your standard.

I do hope to welcome you again at our hotel in the future!

Best Wishes,
Alexandra Yakovleva | Guest Relations Officer
pr_miramare@atlanticahotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Ett hotell med mycket bra klass.

Plus: en pool med 16-års gräns. Lugnt och skönt.
Mkt proffsig och trevlig personal.
Välstädade ytor.
Bra all-inclusivemat. Okej variation. Finns en del även för vegetarianer. Bra fisk.
Väldigt bra och välutrustat gym.
Ligger precis vid havet. Gratis poolhandduk. Ligger några affärer och pubar uppe på gatan, Malibu Cocktail Bar tex.
Rummen är okej stora med bra balkong. Bra A/C.

Minus:
Konstigt och föråldrat system i all-inclusivekonceptet där man var tvungen att uppge rumsnummer och skriva på en nota varje gång man beställde. Tog tid för personalen och gav dem merjobb. Det är 2017, bättre system måste gå att ha. Om det är för statistiken är det väl bara att sätta upp "en pinne" per grej.
Wi-fi var rätt dåligt.
Sådär kvalité på städningen på rummet.
Ett hotell med denna klass måste kunna ha regler för att "boka" solstol. Folk gick alltså upp vid 06 för att få "sin stol". Max en timme sen ska handdukarna bort. Måste gå att se till.
Solstolarna vid havet var gamla plaststolar. Stenhårda.
Mycket ryssar...

På det stora hela ett mycket bra hotell där personalen utmärkte sig på ett positivt sätt.
Barpersonalen på Atrium Bar i allmänhet och den person (minns inte namnet) som jobbade dagtid på Atrium Bar. Han var i princip själv varje dag och hade väldigt mkt att göra. Stackare. Aldrig otrevlig utan alltid proffsig och leende.
Christina i poolbaren var även hon mkt bra. Alltid glad och skrattade.
Bad om ett rum med havsutsikt om det var möjligt och det fick vi. Tack!
En bra vistelse.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack niklasfredrik
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AlexandraYakovleva, Guest Relation Officer på Atlantica Miramare Beach, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2017
Google-översättning

Dear niklasfredrik,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Atlantica Miramare Beach. I’m very happy to hear that you have enjoyed your holiday with us. I’m glad that our facilities were to your satisfaction and that our staff has been able to provide excellent service. The team and I are very pleased that you loved your stay here. Please be assured that your feedback will be shared with all.

In regards to the signatures of all inclusive guests it is an Atlantica Hotels chain policy and it’s done for control purposes from our side and our staff is just following the set procedures. My sincere apologies if this procedure somehow disrupted your holiday. Regarding the loungers availability, as already mentioned in other reviews both by the management and many other TripAdvisor reviewers, sometimes it is understandable that it might be harder to spot free loungers during rush hour. This why our efficient pool staff is always there to provide immediate assistance on that when requested.
Thank you once again for sharing your feedback with us. Regardless the few minor negative points you addressed, we are very pleased to know that you have found your overall stay with us enjoyable and worthwhile.

We do hope to welcome you again in our hotel in the near future.

Best Wishes,
Alexandra Yakovleva | Guest Relations Officer
pr_miramare@atlanticahotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Vi kom på natten. Mycket stress på reception. En man för många, många resenärerna. Men vänligheten från receptionen var så stor att vi glömde tröttheten.

Rummet hade allt som vi behövde. Balkongen var bra. Städningen var mycket bra och städerskan var en supersnäll städerska.
Kylskåpet var ett minus. Vi tycker om att göra våra egna Mojitos, Cuba libres och Pisco Sours men man kunde inte lägga in sina drycker i kylskåpet. Det var inte bra!!!

Vi brukar festa året runt. Miljöet i Limassol, Cypern är suveränt bra. Hotellet ligger på ett mycket bra läge. Vi fick inget problem på nätterna. Polisstationen ligger en sten kast från hotellet. Salsas ställena ligger ganska nära. Taxi kostar inte så mycket. Hotellets miljö är den bästa som vi har upplevt.

Härligt, härligt! Mycket god mat! Tack, tusen tack. Vi tackar alla personal som jobbar i köket. Servitörerna som hjälpte min fru med is för att sänka ner ett svullnad ben. Bra jobbat grabbar!!!

Att vara Latinos är det en plus att åka till medelhavet. Det är att vara hemma. När vi vistades på Atlanta Miramare Beach Hotell i Cypern var vi hemma. Maten var himla god! Vi har ingenting att klaga på när det gäller maten. Tvärtom bara att tacka.

Hotellet har det bästa läget i Limassol, Cypern. Salsa, promenader och sevärdheter passar perfekt. Hotellet har 4 pool och stranden ligger ungefär 7 stegar. Det är helt otroligt.

Fritidsresor (TUI) på plats är inte det bästa. Vi kände att de ville undvika alla frågorna.

Hotellets personalerna var av första klass. Att nämna alla är det jätte svårt. Förlåt oss! Men änglarna som María och Penélope var våra hjältarna. De fixade allt till oss för att vi var nöjda. Framför allt med engelska.

Hotellets inredningen är fin men saknar glädje. Vi menar att allt som finns nu är fint men lite för mörk annars mycket fint. Vi saknade den färgglädjen.

Mojitos på Koi Bar var våra största besvikelse. En Mojitos från början måste ha smak av rom och till slutet rom, inte vatten. Spara inte på rom. Bartendern är oskyldigt!!!

Atlantica Miramare Beach Hotell är inte bara strand, pool och mat, också är vänlighet.

En dag hängde det på vår dörr en inbjudan till en barbacoa middag, helt gratis. Vilken upplevelse! Hotellets gården var klädd i vitt. Kökspersonalen står i rad och hälsar på oss. Maten, champagnen och vinet räckte till en månad, och till och med Levande musik.

Vi rekommendera det här hotellet hjärtligt!

Vi tackar alla från toppen till botten, vänster till höger men särskillt till de två snälla och söta tjejerna, Penélope och María.

Bodde där i Augusti 2016, reste som ett par.

Tips för att välja rum: På våningarna högre upp huvudentrén är ganska tysta.
  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
1  Tack LatinoNorsborg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MyriaTryfonos, Guest Relations Manager på Atlantica Miramare Beach, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2017
Google-översättning

Dear LatinoNorsborg,

What a fond recollection of your stay at Atlantica Miramare Beach during August 2016! It filled us with great pride reading your wonderful comments over the attentiveness of our team and the services you received which exceeded your expectations. We do care about your wishes, your concerns and insights, therefore your enthusiastic review is truly very rewarding for all of us. Rest assured that we very much appreciate your kind suggestions over the areas we could improve, which were noted down for further investigation and consideration.

Thank you once again for your excellent review. We feel certain that we will have the pleasure to welcome you again on one of your future holidays.

Best Wishes,
Myria Tryfonos | Guest Relations Manager
pr_miramare@atlanticahotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2017 från mobil enhet

Inte speciellt imponerad. Hotellet erbjuder wifi men det fungerade uruselt på hotellrummet och var även svajigt annars. Rummet var ett dubbelrum med separata sängar som gled isär. Hårda sängar. Hårda kuddar. AC fungerade inte, blåste bara varmt. Kaffet vid frukosten var knappt drickbar.

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
1  Tack Anne N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MyriaTryfonos, Guest Relations Manager på Atlantica Miramare Beach, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2017
Google-översättning

Dear Anne N,

We are indeed very saddened to hear that many aspects of your stay were not to your liking and that clearly influenced your overall satisfaction. We were very much concerned especially about your comments about the room. Have you requested a double bed room instead of twin on your booking on the first place? If not and was it a last minute concern, did you let us know about it? For rest assured that if you shared your request with us, we would have allocated you to a double bed room if availability allowed it, otherwise our housekeeping would have made other arrangements in the existing room so that you enjoy a good night's sleep without the beds sliding apart.

Errors might occur even in the best hotels around the world. However we thank you very much for offering us your feedback, as this allows us to see things through your eyes. We hope to see you again in the future and give us the opportunity to overturn the negative impressions you left our hotel with.

Best Wishes,
Myria Tryfonos | Guest Relations Manager
pr_miramare@atlanticahotels.com

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen