Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
68 US$
57 US$
Booking.com
Se erbjudande
Babutsa Rooms(Famagusta)
91 US$
87 US$
Booking.com
Se erbjudande
64 US$
Booking.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Port View Hotel(Famagusta)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Det finns ingen tillgänglighet för de här datumen på de här webbplatserna
TripAdvisor
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Travelocity
Se erbjudande
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Betul Guesthouse(Famagusta)
TripAdvisor
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Kostnadsfritt wifi
  • Fri parkering
Orbitz.com
Se erbjudande
Certificate of Excellence
  • Fri parkering
  • Pool
Omdömen (2 557)
Filtrera omdömen
2 557 resultat
Medlemsbetyg
1 237
721
387
108
104
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 237
721
387
108
104
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 2 557 omdömen
Omdömet skrevs 18 december 2017

På en gruppresa bodde vi där 3 dagar. Hotellet är jättestort och har flera annex. När det är fullbelagt fins där 1800 gäster. Tänk er då vilka köer som uppstår när alla skall ha buffet mat. ätt köa en halv timme för att komma fram till varmrätterna är mera regel än undantag Maten i sig själv är helt OK men allt runt omkring är dåligt. Lång väntan på vinet, Personalen okunnig och inte gästvänligt dessutom ett ljudnivå inte från denna värden!
Läget ar det bästa på hela anläggningen om du inte bor på rummen m1002 tom 1018 för utanför balkongen stor en batteri av ventilations rör som kör dag och natt!

  • Bodde här: december 2017, reste med vänner
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Hans H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
salamisguestrelation, Halkla İlişkiler Müdürü på Salamis Bay Conti Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2017
Google-översättning

Dear Hans H,

Thank you for taking the time to write a review of your holiday at Salamis bay conti Hotel.

The satisfaction of our guests is very important to us. Feedback like yours help us to improve our service.

We hope to welcome you back again someday in order to show you the differences we’ll have made by then.

Kind regards,
Guest Relations

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Vi åker på en gruppresa och därför blir måttstocken lite annorlunda. Maten är helt ok men miljön inte tilltalande. Lite skolmatsal över det hela, inklusive ljudmiljön. Dyra drycker men det kan man ju avstå ifrån. Skulle inte välja att bo här igen, ligger för avlägset och som sagt, för stort. Vackert beläget vid havet, säkert bättre under sommarhalvåret än i slutet av november.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Annloffa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Här finns allt man kan önska sig om man gillar stora hotellkomplex och mycket folk o kallt vatten i poolerna. Här kan man också ligga som packade sillar på stranden och lyssna på jazzmusiken som dånar ut från högtalarna.
Matsalen var fruktansvärt rörigt och man tröttnar snabbt på köerna och maten.
Vi lämnade detta och gick några hundra meter söderut och där fanns en mysig minibar med mycket god mat, lugn och ro där man kunde njuta av ljudet från vågorna istället.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
2  Tack Carmice
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
salamisguestrelation, Konuk İlişkileri Müdürü på Salamis Bay Conti Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2017
Google-översättning


Dear Guest,
We thank for your comments about your stay in our hotel. Our main objective is to increase our guest satisfaction as well as our quality standards. In that context your feedbacks are very important for us. Your feedbacks will be shared with the related departments and taken into consideration.
Once again we thank for your review and hope to see you again in our hotel.
Yours Sincerely,
Guest Relations Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 juni 2017

Vi var här i maj och det är tydlig lågsäsong. Hotellet lovar mycket och håller en hög renlighet i sig, ser överallt folk som städar, renoverar och fixar. Ingen service överhuvudtaget. Alla ser utarbetade ut och ingen jobbar med glimten i ögat. Man får inte spola papper i toaletten pga deras små rör, vilket skapar en ohygienisk situation på rummet med en så liten papperskorg. Rummen är fina i sig med bra utsikt över havet. Städningen skedde vis 13-tiden varje dag på vårt rum och hon gjorde bara sängen, så väldigt slarvig städning. Receptionen skrattade åt mina frågor och tyckte dom var konstiga. Maten var under all kritik, smaklöst och samma varje dag.
Väldig tråkig och ljus matsal utan romantisk känsla med hög ljudnivå. Animation-teamet var härliga men lite väl jobbiga ibland, dem tog ej ett nej.

  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
1  Tack Richard J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
salamisguestrelation, Konuk İlişkileri Müdürü på Salamis Bay Conti Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017
Google-översättning


Dear Guest,

We thank for your feedbacks about your stay in our hotel. Your feedbacks will also shared by the related departments since our main priority is guest satisfaction and to increase quality in each year. In that context your feedbacks are important for us.

Once again we thank for your review and hope to see you and your family again in our hotel.

Best Regards,

Guest Relations Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Detta hotell har ett bra läge nära till stranden som är fin med solstolar.
Entren och lobbyn ger ett exklusivt intryck men rummen var ofräscha, heltäcknings mattan i vårt rum var fuktig och luktade unket. Mycket flugor bakom gardinerna. Matsalen badade i ljus, den är "naken" och är inte det minsta mysig. Mycket hög ljudnivå. Personalen verkade ointresserad av sitt arbete. Bråttom med avdukning så man fick passa sig för att få behålla sin plats. Bordet kunde vara upptaget när man kom tillbaks efter påfyllning av mat. Ingen ursäkt gavs när man blivit av med bord och resterande öl eller vin.

  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack leifts21
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
salamisguestrelation, Konuk İlişkileri Müdürü på Salamis Bay Conti Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2017
Google-översättning

Dear Guest,

We thank for your hotel review about your stay. Your feedbacks will be shared by the related departments. Our main objective is to increase our guest satisfaction in every year and in that context your feedbacks are important for us.

Once again we thank for your comments and wish you all the best.

Yours Sincerely,

Guest Relations Department

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen